Valvoja: Moderaattorit
Kun nyt on saanut nukuttua ja muisti pelaa paremmin, niin nuo aiemmin mainitsemani myynnissä olleet killit taisi olla kirjoviuhkapyrstöjä, mutta ne oli vain lauantaina paikalla. Nämä kaksi lajia oli kuitenkin ainoat mitä itse näin.JukkaV kirjoitti:Paikallislehdestä luin, että paikalla olisi harvinaisuuksia (länsiafrikkalaisia kutevia hammaskarppeja), mutta näin vain juovavaanijakaloja. Näinköhän liian huonosti ja kuljinkohan joidenkin altaiden ohi huomaamatta niitä?
Ne olivat kyseessä. Ostin itse koiraan ja 2 naarasta, jännä nähdä miten niiden viljeleminen onnistuu. Erikoisia kaloja jo siinä mielessä, että mätimunat otetaan vedestä ja suljetaan muovipussiin, jossa ne kuulemma säilyvät kuukausiakin, poikaset kuoriutuvat kun munat laitetaan takaisin veteen. Näin jäljitellään sadekautta luonnossa, jossa munat jäävät mutaan lätäköiden kuivuessa ja poikaset kuoriutuvat seuraavan sadekauden alkaessa.Morrgan kirjoitti:Kun nyt on saanut nukuttua ja muisti pelaa paremmin, niin nuo aiemmin mainitsemani myynnissä olleet killit taisi olla kirjoviuhkapyrstöjä, mutta ne oli vain lauantaina paikalla. Nämä kaksi lajia oli kuitenkin ainoat mitä itse näin.JukkaV kirjoitti:Paikallislehdestä luin, että paikalla olisi harvinaisuuksia (länsiafrikkalaisia kutevia hammaskarppeja), mutta näin vain juovavaanijakaloja. Näinköhän liian huonosti ja kuljinkohan joidenkin altaiden ohi huomaamatta niitä?
Tuo liejis on ihan maksimikoossaan tuossa kuvassa, mitä se nyt olis, 15 cm? Niiden koko riippuu ihan niiden lajistakin, jotkut ilmeisesti jää pienemmiksi kuin nuo mun.Piipukka77 kirjoitti:Hui tuo liejuryömijä,kuin isoiksi ne kasvaa?