Valvoja: Moderaattorit
Olen pari kertaa mutta aina niin että kun ostaja on epäilyt myyjän sanomaa niin olen vahvistanut sen että on se kuule näin usko pois.zNz kirjoitti: Oletteko muut koskaan puuttuneet siihen miten myyjä neuvoo asiakkaita?
..
Esimerkkejä? 40 erkkiä hieroglyfiplekosta on muuten halpa.zNz kirjoitti:Hintataso Arkenissa on melko korkea
Korjataan tuota sen verran, että omissa altaissa ei uiskentele kun ihan peruskalastoa, lasimonneja, rihmakaloja, kärsänuoliaisia, piikkisilmiä, intiaanisulkia, perhoskirjoahvenia .. En tiedä noista eksoottisemmista tai yleensäkään kalliimmista kaloista mitään, mutta noita peruskaloja katsellessa on väkisinkin tullut ihmetelyä kun hinnat ovat laidastaan olleet euron-kaksi korkeampia kuin mitä täällä Oulussa, ja täälläkin lähinnä edesmenneessä Senegalissa. Toki mielellään maksan myös sen korkeamman hinnan ihan peruspyrstöstäkin jos kala on terve ja hyvinvoiva.John D kirjoitti:Esimerkkejä? 40 erkkiä hieroglyfiplekosta on muuten halpa.zNz kirjoitti:Hintataso Arkenissa on melko korkea
Höpsistä höö, Jörrellä on asiallisiet hinnat ja kiva palvelu. Valikoimat eivät häpeä pätkääkään pääkaupunkiseudun riviliikkeille.
Komppaan Johnia. Arkenista löytää lajeja joista esim. Oulussa voi vain haaveilla. Göran on rento ja hinnoista voi neuvotella, tietää myös asioista kun kehtaa kysyä!John D kirjoitti:Esimerkkejä? 40 erkkiä hieroglyfiplekosta on muuten halpa.zNz kirjoitti:Hintataso Arkenissa on melko korkea
Höpsistä höö, Jörrellä on asiallisiet hinnat ja kiva palvelu. Valikoimat eivät häpeä pätkääkään pääkaupunkiseudun riviliikkeille.
Allaskokonäkemys ja paronihaijuttuun sanoisin, että tietänette varmaan itse mitä olette kippoonne hakemassa. Paronihaita ja albiinoa konnamonnia ei ole tosiaankaan pakko ostaa, jos sellaista ei välttämättä halua.
Rajan jälkeen toisesta liikenneympyrästä vasemmalle ICA-marketille asti.aquamarina kirjoitti:Tuonne olen ajatellut mennä käymään, kunhan saa tuon auton kuntoon (miten voi laturi yks kaks yllättäen irrota ? Onneksi nyt on lämmin, että kehtaa tuolla konepellin alla aikaansa tappaa). Mutta karttoista en ymmärrä yhtään mitään, niin osaiskohan joku selittää, miten sinne Gatalogista eteenpäin pääsee ? Joo, en ole käynyt muualla Hapiksessa, en edes siinä samoissa tiloissa olevassa marketissa (?), joskus kävin 80-luvulla muuallakin muistan vaan jonkun grillin.
DjurmagazinetDrooms kirjoitti:Mikä eläinkauppa on haaparannalla ikean vieressä?