Tuskinpa tähän paljon muita konsteja on, mutta ajattelin silti varmistaa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
On juuNööri kirjoitti:hetkinen, onko minulla jotenkin erikoislappo vai ymmärränkö heikosti...? omassani on siis sellainen käsin "litisteltävä"pumppu, sitä kun puristelee niin jopas lähtee vesi lorottamaan. eikö se sitten olekaan perusversio? ei kyllä olis tullu mieleenkään imemällä vedentuloa aloittaa
Jos haluaa unohtaa sankorumban, niin "purista-vesi-liikkeelle-lappoon" voi liittää jatko letkun ja ohjata näin veden lattiakaivoon!Cattleya kirjoitti:Minäkin olen ollut autuaan tietämätön moisista imutusongelmista. Meilläkin on samanlainen purista-vesi-liikkeelle-lappo kuin Nöörillä. Oikein mukava vehjes, josko tietysti letku on niin lyhyt, että ylttää vain sankoon, suoraviemäröinnistä ei voi kuin haaveilla. Onneksi mies hoitelee sankorumban.
Olen ajatellut, että miehelle on terapeuttista kannella niitä sankojaGav kirjoitti:Jos haluaa unohtaa sankorumban, niin "purista-vesi-liikkeelle-lappoon" voi liittää jatko letkun ja ohjata näin veden lattiakaivoon!Itse ostin rautakaupasta 6-metrin kirkkaan letkun makso 2-3€.
Juuri näin teen minäkin. Sekoittuvat samalla hyvin veteen. Lämpötilan säätö on ihan helppoa, kunhan hieman totuttelee (=tietää mihin asentoon hana pitä vääntää). Kun vielä laskee hiljaisella paineella, ei ole pelkoa pohjankaan sekoittumisesta tai liiasta kuplinnasta.Eikös siinä samalla, kun laskee letkulla vettä altaaseen vopi sinne pikkuhiljaa lisätä sitä turvetta ja jos jotain vedenparannusaineita käyttää? Sittenhän sitä ei luulisi niin isoja heittoja tapahtuvan.