1 taisto uros + 3 naarasta

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kiiwi
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

1 taisto uros + 3 naarasta

Viesti Kirjoittaja Kiiwi »

Minulle on tulossa 3 naarasta 1 uroksen iloksi. En tiedä mitään taistojen kudetuksesta eikä ole tarkoitus "kasvattaa" taistoja, eli tarkoituksena ei ole saada lisää poikasia,ellei sitten vahingossa joku kutu onnistu. Kärsiikö kalat jotenkin jos ne yrittää lisääntyä mutta siitä ei tule mitään,ts. poikaset kuolevat ennen kuoriutumista tms. Eli jos taistot alkavat pesänrakennukseen eikä siitä tulekkaan mitään niin onko siitä kenties jotain haittaa urokselle tai naaraille?
286l kalasoppaa + koira
jokelamaniac
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja jokelamaniac »

Ei haittaa. Vaistojaan vain toteuttavat. Se on hassua kuinka tämmöisille kaloille ensin on poikaset tärkeintä - ja sitten jossain vaiheessa ne vain hylätään. Naaraille erit. kutumahdollisuus hyväksi jo terveydenkin vuoksi.

Tarkkailepa taistojasi ja niiden kutua. Itse olen hieman kateellinen kuinka nämä fisut osavat elää joka solullaan vaikka pieneen lasipurkkiin heitettynä. Samaa ei aina voi sanoa tämmöisestä sivilisoituneesta ihmisestä.
Minä juon nyt kahvia!
labby_reddy
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja labby_reddy »

Jos naaraat eivät kute pitkään, ne voi kuolla. Sinun taistot voivat ihan rauhassa lisääntyä, ei ne itke, jos poikaset kuolevat. [;)]
sky is unlimited
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”