Avainkirjoahvenesta kaikki mahdollinen

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Poppeli
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poppeli »

Reetta J. kirjoitti:Vai pitäisi avainten olla "kilttejä"...
Olen hommannut altaaseen uusia monneja ja monnisia niin olipas ahvenet niiden kimpussa melko lailla alkuunsa...
Meillä kans avaimet ajatti monnisia, naaras varsinkin ja ilman syytä (= ruoka/poikaset/reviiri). Niinpä lahjoitin monniset semmoiseen altaaseen jossa ei isot pahat affenat kiusaa :mrgreen: . Tällä hetkellä avaimilla on poikaset tuossa seura-akvaariossa eivätkä hätyytä muita kaloja "henkihieveriin" vaan pitävät vain sopivan matkan päässä.
Reetta J.
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Reetta J. »

Poppeli kirjoitti:
Reetta J. kirjoitti:Vai pitäisi avainten olla "kilttejä"...
Olen hommannut altaaseen uusia monneja ja monnisia niin olipas ahvenet niiden kimpussa melko lailla alkuunsa...
Meillä kans avaimet ajatti monnisia, naaras varsinkin ja ilman syytä (= ruoka/poikaset/reviiri). Niinpä lahjoitin monniset semmoiseen altaaseen jossa ei isot pahat affenat kiusaa :mrgreen: . Tällä hetkellä avaimilla on poikaset tuossa seura-akvaariossa eivätkä hätyytä muita kaloja "henkihieveriin" vaan pitävät vain sopivan matkan päässä.
Mä taas mielummin lahjottaisin avaimet pois kuin monniset. Muuten mulla ei ole "talonmiehiä" altaassa ja kyllähän niitäkin tarvitaan.
Mikä olis sellainen "varma" rauhallinen iso kalapariskunta joka mahtuis 160 litran akvaarioon keisaritetrojen ja puna-aavetetrojen sekä nuiden albiinomonnisten ja nuoli-imumonnien kanssa? Vai onko sellaista edes olemassa. Avaintenkin kun pitäisi olla kilttejä ja rauhallisia...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”