Menijöitä Ruissaloon akvaariotapahtumaan?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
Mä kävin Ruissalon puutarhassa kyseisenä viikonloppuna itse kasvihuoneen vuoksi, sillä ystäväni Helsingistä oli halunnut sen nähdä. Huomasin ilmoituksen akvaariopäivistä vasta, kun oltiin jo sovittu puutarhaan menemisestä. No, mulle se oli sinänsä oikein mukava lisä, sillä kasvihuoneessa olen kyllä käynyt ennenkin. En ollut odottanut erityisesti mitään, joten akvaarioiden tiiraileminen oli oikein kivaa
. Hassua sinänsä oli, että joku Akvaariomaailman toimittaja halusi haastatella juuri meitä
.
Mulle jäivät erityisesti mieleen pallokalat sekä akvaario, jossa oli kellushankasammalella päällystettyjä kiviä. Palloja olen ihastellut ennenkin, mutta lukemani mukaan hankalan ruokinnan vuoksi ovat jääneet hankkimatta. Sammalpäällysteiset kivet olivat yksinkertaisesti nättejä. Miten sellaisia pystyy tekemään?
Joku malawaario olisi tietty ollut mukava lisä, mutta ehkä sellaisen tuominen näyttelyyn olisi ollut hankalaa.

Mulle jäivät erityisesti mieleen pallokalat sekä akvaario, jossa oli kellushankasammalella päällystettyjä kiviä. Palloja olen ihastellut ennenkin, mutta lukemani mukaan hankalan ruokinnan vuoksi ovat jääneet hankkimatta. Sammalpäällysteiset kivet olivat yksinkertaisesti nättejä. Miten sellaisia pystyy tekemään?
Joku malawaario olisi tietty ollut mukava lisä, mutta ehkä sellaisen tuominen näyttelyyn olisi ollut hankalaa.