![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
AsberGekko kirjoitti:Ikäviä uutisia täälläkin.![]()
Ensimmäinen työpäiväni ikänä ja heti aamusta poikaystäväni soittaa ja kertoo, että seeprakirjoahven sai kunnolla turpaansa sitruunalapselta. Mitään ei enää ollut tehtävissä, raukka oli niin pahassa kunnossa. Pikainen evakointi ämpäriin, ja siellä pikkuinen sitten uinahtikin ikuiseen uneen.![]()
Kaikkein eniten tässä harmittaa se, että en saanut isompaa akvaa ajoissa kuntoon. Olisin voinut välttyä tältäkin tapahtumalta.Nyt vain toivon hartaasti, että nuo kolme sitruunaa tulevat keskenään toimeen sen hetken, mitä vielä joutuvat tuolla pienessä altaassa olemaan.
Niin mullekin väittivät niiden olevan sitruunoita, mutta ne näytti mielestäni huulikirjoilta..partis<3 kirjoitti:No minulle väittivät niiden olevan sitruunoita. Menköön joku gurumpi tarkistamaan.
Nomutta onnittelut! Aika hienoa varmaan nähdä että "omat vauvat" ovat kasvamassa isoiksi ja onnellisiksijaihanir kirjoitti:Itseäni odotti tänään töistä päästyäni yllätys. Nämä kaksi suurinta poikasta Divertido ja El picor parittelevat nyt keskenään
Näin on!-Alix- kirjoitti:Mutta onnea vaan jos päätät tuhota niiden kutuja, voi olla tarpeen hankkia kunnon paksut kokopitkät kumihanskat. Tai hitsaajan hanskat
Submariner kirjoitti:Moi, tuossa sun koiraalla on terävät evien kärjet, onko tuolla sun naaralla yhtä terävät, mulla koiraalla myös terävät mutta naaraalla aivan pyöreät kärjet evissä. Mun koiraalla ei vielä ole juuri pattia alkanut otsaan tulla, tuolla sun koiraalla on jo hyvä otsan alku. No kai mulla koiras kuitenkin on![]()