Neontetraparvea olen miettinyt jo jonkin aikaa, mahtuuko kunnon 15-20 kappaleen porukka sataanlitraan? Näykkivätkö kuinka innolla töyhdön eviä?
Myös noita leväsukarapuja olen eläinkaupassa katsellut kun niin veikeästi viipottavat pitkin pohjaa. Onko pohjalla liikaa liikennettä jos siellä on partamonnin ja pääasiassa kookoksissa sekä kasvipuskissa lymyävän töyhtöaffenan lisäksi myös muutama rapunen?
Onko muita noihin vesiarvoihin ja tuohon seuraan sopivaa kalaa, jota voisin harkita? (varmasti on, mutta haluan päästä helpolla ja antaa teidän ehdottaa/suositella

Hankkisin käppänälle naisystävänkin jos sellaisia vain tulisi vastaan jossain. Olen nyt kohta vuoden tasaisin väliajoin käynyt lähialueeni eläinkaupoista kyselemässä, mutta tarjolla on aina vain uroksia. Tuon uroksen sain "käytettynä" eräästä eläinliikkeestä ilmaiseksi, komea ja kookas triple red ukko onkin. Olisi sääli jos se ei saisi puolisoa.
Sitten minun pitäisi vielä keksiä jokin idioottivarma korkeaksi kasvava kasvi, jota en saisi tapettua. Intianvesitähdikki kuoli siihen kun erehdyin hiukan harventamaan sitä. Vedensuosikki ei edes juurtunut saatikka kasvanut senttiäkään. Ainoat tähänasti menestyneet kasvit ovat kääpiökeihäslehti sekä yksi sen varjossa kasvanut ruskomelalehti. Loput ruskon sekä kääpiömelalehden taimet kituuttavat yhtä pieninä kuin akvaani saapuessaankin (josta yli puolivuotta aikaa). Ilmeisesti pitävät vain varjopaikoista, jonka vuoksi kaipaisinkin jotain isoa ja paljosta valosta nauttivaa kasvia.
Kiitos.