Ensiksi suurkiitos Crisse-83 ihanista helmisukaravuista, vaikka meinas toivo mennä jo(varmasti molemmilla) matkahuollon mokailujen takia! Hengissä ovat ja ah niiin söpöjä!
JenniL kiitos kaunis! Suodatin on TOSI hyvä, ja kaupanpäällisiä enemmän mitä olisin ikinä osannut odottaa!
Erityiskiitos kuuluu myös mörrikälle, ensin altaasta(josta jopa avokin jo tykkää, kun silikonihärdelli saatiin huolesta pois) Ja nyt viimeksi noista pikku monnisista, jotka villitsee koko altaan touhuillaan, ja neontetroista myös! Saapa nähä, jos nekin innostuu kutemaan... Ainakin kovasti kisaillaan.
Lisää saattaa olla vielä kehuja luvassa...
Edit. Heti unohtui, anteeksi! Eli kiitos korudonna kasveista, vaikka vanha kauppa onkin ja kiitokset Qsmis:lle kierteisistä!
Ja lisää mahtavia kauppiaita!
Kiitos Kiltsille UPEISTA kasveista! Tuli kyllä kasveja koko rahan edestä!
Ja uusia kehuja! Kiitokset Mickelle kalanruoista. Todella nopeaa toimintaa, siis TODELLA nopeaa! Eilen rahat tilille sain ja tänään jo postilaatikossa odotti paketti. Eihän siinä normaalistikkaan kauaa mene, mutten ikinä ole saanut edes kirjettä näin pian. Ja kun tämä joulu vielä alkaa olla ovella. Mahtava juttu, kiitos vielä! Sai kalatkin jouluksi herkkuja. Näyttää kelpaavan erinomaisesti!
Olen vallan unohtanut lisätä ihmisiä listaan, joten toivottavasti tässä nyt tulee kaikki joidenkanssa olen lähiaikoina tehnyt kauppaa tai vaihtokauppaa tai jotain muuta verrattavissa olevaa:
Kaikki on mennyt todella kivasti heidän (sekä jo aiemmin listaamieni) kanssa. Yhteen ohareiden tekijään törmäsin, mutta tapaamaani ihmisjoukkoon verraten tämä yksi on niin pieni osa porukasta, että mielelläni palstalaisten kanssa asioin vastaisuudessakin.
olen tehnyt aw:n kautta monta onnistunutta kauppaa ollen itse sekä myyjänä/lahjoittajana että ostajana. Tämä iltapäivä oli kuitenkin yliveto ja erityismaininnan arvoinen.
Siis iso kiitos myös näin julkisesti Miirulalle valtavasta kasvipaketista!
T:Johanna
40l. tyhjänä ja 40l. viljakäärmeen kotina. Niin se harrastus pikkuhiljaa hiipuu...
Suodatin kaupat kolmessa minuutissa: Tanjuzka! LoistoTyyppi
"Eiku rytkyjä."
(Seppo Rädyn vastaus lentokentällä Ylen haastattelijan kysymykseen "Onko laukku nyt täynnä kisamieltä?" ennen Atlantan kesäolympialaisia 1996) http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20066
Eteläamerikkalaisia asukkaita: 4 x Mikrogeophagus altispinosa, 1 x Geophagus steindachneri, 2 x Thorichthys meeki, 2 x Otocinclus affinis, 1 x Ancistrus sp, 2 x Cryptoheros myrnae
Piipukka77
UffeS
kalasto
kireb
murmeliotus
jinkula
pipaka
kalakaverit
Harrastaja
Pihka
kerry74...ketähän muita? No, kaikki mennyt kaikkien kanssa kivasti, olen vaan ehtinyt poistamaan viestejä jo tehdyistä kaupoista (lähinnä kasvit vaihtaneet omistajaa kun plekonpirulaiseni pistelevät ne muuten poskeensa. Jotain olen toki ostellutkin.)