ja 325 litrainen
Montako allasta ja paljonko tilaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
-Tassu-
- Senior Member

- Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit
Pinta-alaa tällä hetkellä n. 75 neliötä, ensi kuussa muuton jälkeen n. 10 lisää
Ihmisasukkaita tämän eläintarhan keskellä 5-6 henkeä,riippuen ovatko kaikki lapset kotosalla..
Kala-akvaarioita tällä hetkellä käynnissä 7, joista yksi poikasaltaana. Lisäksi tuliliskoilla yksi allas, kotiloilla yksi ja pieniä rapuloita kolme. Terraarioita on kaksi. Tyhjiä altaita ja keskeneräisiä "projekteja" omissa ja sukulaisten nurkissa 7 kpl
Useimmat sentään aika pieniä
Haaveissa hommata uuteen asuntoon pari isompaa allasta, joihin voisi yhdistellä monen pienen sisällöt..
Kala-akvaarioita tällä hetkellä käynnissä 7, joista yksi poikasaltaana. Lisäksi tuliliskoilla yksi allas, kotiloilla yksi ja pieniä rapuloita kolme. Terraarioita on kaksi. Tyhjiä altaita ja keskeneräisiä "projekteja" omissa ja sukulaisten nurkissa 7 kpl
Haaveissa hommata uuteen asuntoon pari isompaa allasta, joihin voisi yhdistellä monen pienen sisällöt..
Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..
-
millia
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Se taisi olla joskus muinoin Lemmikkipalstoilla. Siellä käsiteltiin kaikki, kuinka monta litraa löytyy per neliö, litraa per kala, altaita per asukkaan ikävuosi tai harrastusvuosi yms.rain- kirjoitti:Ihan kuin muistaisin, että tällainen aihe on jo olemassa, mutta en kyllä nyt löydä.
Täällä on 62 m2 ja tällä hetkellä 8 allasta, yhteensä n. 880 litraa.
-
tahitimaarit
- Starting Member

Riippuu siitä, että elätkö myös tuossa 11 neliön alueella (tietokone+sänky + muut omat kamasi). Meidän talon toisten kanssa jakavien on vähän hankala laskea sitä omaa tilaa. Itse laskin vain tämän huoneen, jossa asun ja jossa kaikki kamani ja akvaarioni ovat, keittiötä ja muuta en laskenut mukaan kun en tarkkaan tiedä koko neliömäärää.pleko_88 kirjoitti:Minulla akvaarioita varten ns. sallittua aluetta on 11 neliöä, altaita tällähetkellä 10kpl (9käytössä) ja litroja 2260litraa suunnilleen käytössä.
Vedinkö pohjat.
n.160 neliötä, vain kaksi allasta pikkuinen eteisessä ja isompi kodinhoitohuoneessa!
Mukava laittaa pyykkiä kuivamaan ja katella samalla kaloja, myös altaan siivous sujuu hyvin helposti kun on lattiakaivo ja vesipiste samassa tilassa.
Miehelle jo sanoin et joko allas pitäis siirtää olkkariin tai sohva kkhuoneeseen kun kaikki vieraat viihtyy ennemmin kkhuoneessa, mitä olkkarissa...
Mies vaan pelkää vesivahinkoa(vaihtoi altaaseen kaverina silikoneja
) kun on just saatu taloremppa valmiiksi...
Mallailin mä tuossa et hyvin mahtuis sellainen 150X80x60 tuohon sohvan paikalle keittiöön(!), joo on aika omituisesti sisustettu talo.
Mukava laittaa pyykkiä kuivamaan ja katella samalla kaloja, myös altaan siivous sujuu hyvin helposti kun on lattiakaivo ja vesipiste samassa tilassa.
Miehelle jo sanoin et joko allas pitäis siirtää olkkariin tai sohva kkhuoneeseen kun kaikki vieraat viihtyy ennemmin kkhuoneessa, mitä olkkarissa...
Mallailin mä tuossa et hyvin mahtuis sellainen 150X80x60 tuohon sohvan paikalle keittiöön(!), joo on aika omituisesti sisustettu talo.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!
http://kuvablogi.com/blog/5069/
http://kuvablogi.com/blog/5069/
öpauttiarallaa 180 neliöö 5 allasta, kiekkoallas ja minimini-vauvala keittiössä, sekametelisoppa ja sairaala/kutula/poikas/ kaikkee tulevassa olkkarissa, nykysessä öö no melkeenpä varastoks vois sanoo
Yks 450 litranen lähtee viikonloppuna maailmalle 
800+570+450 (200+mini... just nyt ei käytössä), minä, mies, 2x mustaterrieri, 2x kissa, 2x neitokakadu
-
Junttis
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
36 neliötä, josta sitten miinustetaan jumalattoman iso parveke ja wc.
Täältä löytyy 550l,400l,250l, 2x100l ja 45l. Tuon 400l paikalla oli muutama kuukausi sitten 720l mutta sitten takalasi hajosi (ehkä hyvä niin). 250l tällä hetkellä tyhjänä.
Onneksi kohtapuoliin mutto isompaan kämppään. Neliöitä tulevassa muistaakseni 56. Sinne tulevat varastossa odottava 900l ja vanhat 550l ja 250l. Kaipa minä sinne saan jonkun satasenkin ujutettua. Tyttöystävä on kyllä hieman erimieltä.
Täältä löytyy 550l,400l,250l, 2x100l ja 45l. Tuon 400l paikalla oli muutama kuukausi sitten 720l mutta sitten takalasi hajosi (ehkä hyvä niin). 250l tällä hetkellä tyhjänä.
Onneksi kohtapuoliin mutto isompaan kämppään. Neliöitä tulevassa muistaakseni 56. Sinne tulevat varastossa odottava 900l ja vanhat 550l ja 250l. Kaipa minä sinne saan jonkun satasenkin ujutettua. Tyttöystävä on kyllä hieman erimieltä.
-
Kalakaverit
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
- Sukupuoli: Nainen