Mitähän malaweja mahtaa olla kyseessä. Väritys oli tasaisen keltainen ja tasaisen sininen. Esim. keltaisen selkäevässä ei ollut mustaa viivaa.
Ja sitten kun laji löytyy, niin tietoja ko. kaloista.
Olisi tuo 180 kymppinen edelleen asukkaita vailla..

Valvoja: Moderaattorit
En kyllä muista, että niissä olisi ollut mitään raitaa. Voin toki olla väärässäkin, myyjä puhui vain sinimalawista.BBhouse kirjoitti:Olisiko siniset kalat voineet olla lajiltaan Pseudotropheus Zebra (Blue) ?
Aivan. Heille kuulema tulee vain nimellä malawiahvenBBhouse kirjoitti:On se kyllä mielenkiintoista, että akvaarioliikkeet tilaavat itselleen mitä sattuu eivätkä edes itse sitten myydessään tiedä kalojen nimitystä.. Helpottaisi kovasti mahdollisia ostajia tekemään tuon ostopäätöksen, kun voi ennakkoon selvittää millaisia vaatimuksia kalat asettavat ympäristölleen sekä hoidolleen.
Saattaa kyllä olla noinkin. Ovatko kovin aggressiivisia? Montako kalaa tuohon 180 litraiseen menisi? Onko se 1 kala per 15 litraa, kuten jostakin luin.paul kirjoitti:Itse veikkaan kysessä olevan estereitä eli Metriaclima estherae. Jotka sopii 180 litraseen. Kysessä on kivikko-laji. Koiraat on sinisiä ja naarat keltaisia. Linkki tuolla ylemmässä viestissä.
kävin vielä lukemassa tuon fisun tiedot. Mainittiin, että on kivikkolaji. Kauppias sanoi niiden olevan hiekka..vasiten kysyin, kumpia ovat.paul kirjoitti:Itse veikkaan kysessä olevan estereitä eli Metriaclima estherae. Jotka sopii 180 litraseen. Kysessä on kivikko-laji. Koiraat on sinisiä ja naarat keltaisia. Linkki tuolla ylemmässä viestissä.
Jos kauppias ei tiedä lajista mitään niin en menisi uskomaan sen ammattitaitoon jolla se tietäisi sen biotoopinf_isu kirjoitti:kävin vielä lukemassa tuon fisun tiedot. Mainittiin, että on kivikkolaji. Kauppias sanoi niiden olevan hiekka..vasiten kysyin, kumpia ovat.paul kirjoitti:Itse veikkaan kysessä olevan estereitä eli Metriaclima estherae. Jotka sopii 180 litraseen. Kysessä on kivikko-laji. Koiraat on sinisiä ja naarat keltaisia. Linkki tuolla ylemmässä viestissä.
..on tämä hankalaa - pitää ottaa ensi kerralla vissiin kamera mukaan, kun tuolla tulee poikettua..
Totta kyllä tuokin. Osaatko vastata, mikä olisi paras kokoonpano akvaani? Osaavat kuulema tilata, jos annan heille "tieteelliset nimet".paul kirjoitti:Jos kauppias ei tiedä lajista mitään niin en menisi uskomaan sen ammattitaitoon jolla se tietäisi sen biotoopinf_isu kirjoitti:kävin vielä lukemassa tuon fisun tiedot. Mainittiin, että on kivikkolaji. Kauppias sanoi niiden olevan hiekka..vasiten kysyin, kumpia ovat.paul kirjoitti:Itse veikkaan kysessä olevan estereitä eli Metriaclima estherae. Jotka sopii 180 litraseen. Kysessä on kivikko-laji. Koiraat on sinisiä ja naarat keltaisia. Linkki tuolla ylemmässä viestissä.
..on tämä hankalaa - pitää ottaa ensi kerralla vissiin kamera mukaan, kun tuolla tulee poikettua..