Sivustoideaa...

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Derri
Starting Member
Starting Member

Sivustoideaa...

Viesti Kirjoittaja Derri »

Olen tässä miettinyt jo jonkin aikaa, että jos väsäisi yleisen sivuston jossa olisi pientä nippelitietoa kaiken näköisistä kaloista, esim. pieni kuva, arvovaatimukset, luonnetta, ruoka jne.
Kun välillä tuppaa olemaan hieman vaikeuksia etsiä varmasti tarkkaa tietoa..
Mitä mieltä tästä?

Toisaalta voisin tätä koittaa tehdä, ongelmana on se, että olen todella huono HTML -kielessä yms., ulkoasuja en edes osaa tehdä, ainut kuvan muokkaus ohjelma paint. Mutta jos joku innostuisi väsäämään sivuston, voisin sitä vaikka päivitellä, jos kukaan muu ei innostu.

Sivustolle siis tulisi kaikkista mahdollisista akvaario kaloista ja eliöistä tietoa, ja ajattelin niin, että jokainen saisi sitten lähetellä niitä tietoja täällä aw:ssä ja porukka sitten vielä kymmeneen kertaan tarkistaa, että tiedot kohdallaan.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Derri
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Derri »

Aijaa :D
En ole ite koskaan noihin törmännyt vaikka etsiskellyt olen :O
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Ei paha idea. Olisi hyvä koota sivustot, jossa olisi laajasti tietoa ja eri asioista tietävät voisivat käyttää omia vahvuuksiaan. Tietenkin omalle sivupohjalle voisin tehdä sellaisen, jos joku haluaisi luovuttaa artikkeleita, loppuun tekijän nimi ja sitten koodaisin sen sivuilleni. :?

Jatkot johonkin vanhaan aiheeseen. -Ylläpito
Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”