Käyttö kokemuksia Eheim professionel II 2026?
Valvoja: Moderaattorit
Käyttö kokemuksia Eheim professionel II 2026?
Niin onko jollain jotain käyttö kokemuksia?
Meillä on ollut vuodenvaihteesta 360 litraisessa altaassa tuollainen. On kyllä ihan yksinäänkin pitänyt irtoroskat vedestä poissa, suodatusteho muutenkin vaikuttaa varsin riittävältä.
Käyttöönotossa ei ollut mitään ongelmia, eikä muutenkaan. Huoltoväleistä sen verran, että kerran kuukaudessa olen sinne kurkannut, ja aina on se ylimpänä oleva suodatusvanu ollut vaihtokunnossa.
Käyttöönotossa ei ollut mitään ongelmia, eikä muutenkaan. Huoltoväleistä sen verran, että kerran kuukaudessa olen sinne kurkannut, ja aina on se ylimpänä oleva suodatusvanu ollut vaihtokunnossa.
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
hjuva peli
Oikeastaan ainoa paha miinus on se irtonainen putken pätkä moottoriosan alla. Tälläkin palstalla monilla sen kanssa pientä häikkää.
Mulla itsellä moinen 200 litraisessa ja pohja kuin juuri pussista kaadettua...
Kuten muissakin suodattimissa tiivisteet kannattaa voidella aina kun avaa ja ja pari vuotta vanhaan voisi varmaankin ostaa tiivisteen varaosaksi(muistaen ettei kumitiivisteet tykkää pitkästä varastoinnista(etenkään valossa ja lämpimässä))
Mulla itsellä moinen 200 litraisessa ja pohja kuin juuri pussista kaadettua...
Kuten muissakin suodattimissa tiivisteet kannattaa voidella aina kun avaa ja ja pari vuotta vanhaan voisi varmaankin ostaa tiivisteen varaosaksi(muistaen ettei kumitiivisteet tykkää pitkästä varastoinnista(etenkään valossa ja lämpimässä))
Luin tuosta putkesta myös, ja heti kurkistin omani kannen alle. Ilmeisesti Eheim on ottanut palautteesta vaarin, sillä minun koneessani tuo putkenpätkä voi kyllä irrota, mutta ei painua sinne korin putken sisään - siinä on sellainen toppari muotoiltuna.
Ilmeisesti siten uusimmissa ei tuota ongelmaa ehkä enää ole?
Ilmeisesti siten uusimmissa ei tuota ongelmaa ehkä enää ole?
240 litraa netto.minimi kirjoitti:Minkä kokoisessa akvaariossa se on sinulla?
Tuo kannen putki oli todella minullakin kiinni yläkorissa eikä kannessa, muttei mitenkään jumissa. Stoppari siihen on ilmeisesti lisätty, kuten juuso alla mainitis. Vehje lähti kuitenkin pumppaamaan vasta kun laitoin putken kiinni kanteen, eli jotain vaikutusta putken sijoittelulla on veden kierrolle.