-Katri
Valvoja: Moderaattorit
Juu näin tekivätFisuliina kirjoitti:100 % varmuudella kutu!
Vastaan itse itselleni, että kaikki munat tuli kait syötyä, vieläpä vanhempien suillaSepiMies kirjoitti:Juu näin tekivätFisuliina kirjoitti:100 % varmuudella kutu!. Tuossa kuopassa on nyt useita harmahtavan kellertäviä munia, mitä koiras vartioi tunnollisesti tulematta edes syömään. Koitin ukolle antaa ruokaa mahdollisimman lähelle, kuitenkaan sitä ahdistelematta. Jännittää, mitä tästä vielä tulee
.
Eli meillä menee varmaan suunnilleen sama aika kun on sama lämpö.amanda kirjoitti: Meillä munat kuoriutuivat n. 2 vuorokaudessa, lämpötilan ollessa 26 astetta.
Uimaan lähtevät poikaset sitten syötiin tehokkaasti pois kuljeksimasta.
Ajttelin porata siihen pieniä reikiä... Lisäksi mulla on suodatuksena Eheim 2028 ulkosuodatin ja sisäsuotimena iso aquabee joten suodatus tuskin muodostaa ongelmaa ainakaan lyhyellä aikavälillä. Pittäee vaan siirtaa sitten Eheimin sisään meno samalle puolelle kuin ulostulokin ettei kerry liikaa möhnää sille puolelle allasta...dolly kirjoitti:Miten muuten, jos sellaisen pleksin väliseinäksi laittaa, suodatus ja veden virtaus riittää?
He, he...! Mä jotenkin osasin arvata että tää menee tähän...vege kirjoitti:Ja jos suristinta ei löydy voi käyttää sormiaPitää illalla kaivaa joku sähkö suristin jostain.