Sitten eräs kaverini halusi selvyyden asiaan ja näytin kaupassa hänelle zuppi limun
Lukihärö
Valvoja: Moderaattorit
-
kirjoplaty
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Hei, sama! Minäkin olen aina luullut että zuppiahan se. Olen puhunutkin ihan zupista vaikka ystävät yrittävät korjaillu.herle kirjoitti:Puhuin aikoinaan vuosikaudet kavereille limusta nimeltään zup. Kaikki ihmettelivät enemmän tai vähemmän, että mikä limu se on.
Sitten eräs kaverini halusi selvyyden asiaan ja näytin kaupassa hänelle zuppi limunja kaverini kertoi minulle sen olevan 7 up limu...
Pehmokalojen kotisivu: https://sites.google.com/site/pehmokala/
Nää nyt ei liity taaskaan mitenkään akvaarioon, mutta muutamia hyviä on ja nää on ilmeisesti kirjotusvirheitä, ei lukihäiriöitä 
http://www.hopeapuu.net/vitsit/laakarilehdesta.html

http://www.hopeapuu.net/vitsit/laakarilehdesta.html
eläintarhamme
100L ja n. 13L
seeprapeipot ja kaksi koiraa.
100L ja n. 13L
seeprapeipot ja kaksi koiraa.
Omistatko ihailijapumpun?
Olin kyllä lukenut otsikon aiemmin oikein, mutta härö iski kun palasin off-topic otsikkoihin luettuani sitä ennen akva-deitti-ketjua....
Onkohan ihailijapumpulla tarkoitus pumpata ihailijoita sisään vai ylimääräisiä ulos? Vai peräti huolehtia siitä, että ihailijat kiertävät tehokkaasti, eivätkä ala pilaantua nurkkiin.
Milloin söit viimeisimmän aamupalatsisi?
Olin kyllä lukenut otsikon aiemmin oikein, mutta härö iski kun palasin off-topic otsikkoihin luettuani sitä ennen akva-deitti-ketjua....
Onkohan ihailijapumpulla tarkoitus pumpata ihailijoita sisään vai ylimääräisiä ulos? Vai peräti huolehtia siitä, että ihailijat kiertävät tehokkaasti, eivätkä ala pilaantua nurkkiin.
Ei ollenkaan! Sillä kun tulee yhden lukihäröstä toiselle uusi lukihärö saadaan:g.rosea kirjoitti:=Milloin söit viimeisimmän aamupalasi?
Aika itsestään selvää...
Milloin söit viimeisimmän aamupalatsisi?
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
Tää ei varsinaisesti ole lukihärö, ihan vaan osoitus siitä miten viisas olen:
kampaamothan on usein 'Salon jotain'. Noh, mä olen vuosikaudet ajatellut, että onpa iso toi Salon/Salo-ketju kun joka paikassa on niiden putiikkeja. Tässä ehkä viime syksynä yhtäkkiä tajusin, että hittosentään - sehän tarkoittaa salonkia eikä mitään Salon-ketjuja.
En varmaan kaikessa viisaudessani osannut kirjoittaa tuota ymmärrettävästi, mut yrittäkee jummartaa.
kampaamothan on usein 'Salon jotain'. Noh, mä olen vuosikaudet ajatellut, että onpa iso toi Salon/Salo-ketju kun joka paikassa on niiden putiikkeja. Tässä ehkä viime syksynä yhtäkkiä tajusin, että hittosentään - sehän tarkoittaa salonkia eikä mitään Salon-ketjuja.
En varmaan kaikessa viisaudessani osannut kirjoittaa tuota ymmärrettävästi, mut yrittäkee jummartaa.
-
allablaze
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
Puuhaketta on ihmetelty täälläkinplenty kirjoitti:Täällä aiVAN sama juttu! Puuha-ke, siis hä? Jouduin ihan tosissaan tavaamaan ennen kuin aukesi.ansu75 kirjoitti:puuhake ja pH ... Ihmetelin aikani että mikä on puuhake? Kun mieleen tuli vaan ajatus siitä kun valitaan vuoden "turhake" eli turhin esine, niin onko "puuhake" sitten jotain puuhailuun, väsäilyyn ja väkertämiseen liittyvä juttu.. Tyyliin, iitseaskarreltu pH-mittari tms![]()
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
-
crisse_83
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Näinhän se meni...millia kirjoitti:Kuoleeko leväbarbit varmasti kuivattaessa?
crisse_83 kirjoitti:Näinhän se meni...millia kirjoitti:Kuoleeko leväbarbit varmasti kuivattaessa?Pariin kertaan joutui simmuja hieraisemaan ja tarkistamaan että niin, oikeastiko
?
Kas en ollutkaan ainoa joka luki tuon tuolla tavoin
onneksi oli kuitenkin kyse vaan leväbakteereista.
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
-
jokelamaniac
- Advanced Member

samppi kirjoitti:Minä ostin huutokaupasta Taistelukala koiraan, ison kannon jossa reikä keskellä, Vedensuosikki, Nauhavesi hyasintti ja Hentorotalan.
Rahaa meni näihinkin yllättävän paljon ja 50e budjettini ylittyi kuitenkin hieman.
Seuraavana vuonna uudestaan
Nopsaan kun luin: Ostin taistelukalakoiraan, jossa keskellä reikä!
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Heh ja huh, en siis olekaan ainut ihmettelijä, että onpas Salo-niminen rouva menestyksekäs kähertäjäyrittäjä *litistyy maanrakoon*kylpyankka kirjoitti: kampaamothan on usein 'Salon jotain'. Noh, mä olen vuosikaudet ajatellut, että onpa iso toi Salon/Salo-ketju kun joka paikassa on niiden putiikkeja. Tässä ehkä viime syksynä yhtäkkiä tajusin, että hittosentään - sehän tarkoittaa salonkia eikä mitään Salon-ketjuja.
Meillä tämä virutus on myöskin saanut aikaan hyvät naurut. Itse olen itäistä koulukuntaa sanan tulkinnassa, mutta mieheni, joka on läntistä, sanoi kerran kotonani vieraillessa, että menee viruttamaan. Äitini puhkesi spontaaniin nauruun, ja totesi, että et sie oo tarpeeks pitkä jo. Mieheni huitelee siis kahdessa metrissä viruttamattakin...Juupajuu kirjoitti:
Opiskeluaikainen Lounais-Suomesta tullut kämppäkaveri ilmoitti laittavansa astiat virumaan. Täh? Meillä viruminen tarkoittaa venymistä, heillä likoamista.
Tänään töissä sain hyvät naurut kiinteistöhuoltajamme tiedotteen johdosta. Hän tiedotti, että pidä pyöräsi kiinni pyörätelineessä, jottei se katoa.
-
Sami
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Nuo lääkäreiden kirjoittamat diagnoosit ovat jo viidettä kertaa lukiessa yhtä hauskoja, kuin ensimmäisellä kerralla ja jaksavat yhä vaan naurattaa.tetra- kirjoitti:Nää nyt ei liity taaskaan mitenkään akvaarioon, mutta muutamia hyviä on ja nää on ilmeisesti kirjotusvirheitä, ei lukihäiriöitä
http://www.hopeapuu.net/vitsit/laakarilehdesta.html![]()
"Potilas autonkuljettaja. Muutoin terve."
Täältä lisää.
-Sami-
Joskus yläasteella kun oli se lääkärintarkastus, niin mulle lekuri kirjoitti "16-vuotias, muuten terve". Vähän katoin sitä että täh, v*ttuiletko, mutta en kuitenkaan sanonu mitään 
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-