Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Päivällä ei niinkään ole väliä minulle, mutta satavarmaksi en muuten vaan uskalla luvata tulemista. Olen niin kamalan arka ajelemaan tuo poika kyydissä jos keli on vähänkään huono...
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
No joo, tuo 22.4 rupeaa lähestymään, eli sopiiko päivämäärä suurimmalle osalle vai muutetaanko päivää? Voisin ruveta pikkuhiljaa noita ajo-ohjeita lähettämään joten ilmottautumisia otetaan vastaan
No näillä näkymin passaa, jos ei ihmeitä satu Isäntäkin on iltavuorossa, että mitäpä myö täälläkään tehtäisiin! Että ohjetta saa laittaa tulemaan. Ja saanko ottaa mukaan "ei-aqua-webbiläisen" kaverin?
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Kaija K kirjoitti:Muakin kiinnostaisi akvaseura.Pietarsaaressako?Missä?
Olemme pari kertaa kokoontuneet pienellä akvaharrastajaporukalla. Ensimmäinen "treffipaikka" oli Kaustisella, toinen Kokkolassa ja kolmas nyt sitten Pietarsaaressa. Eli ei varsinaista seuraa, mutta mukavaa jutustelua ja yhdessä hengailua.
29.4. näyttää vielä kalenterissa tyhjältä, joskaan en voi olla täysin varma olenko muistanut merkitä kaikki tuohon samaan... Mutta näillä näkymin tuo kaksysi käy myös mulle.
Asiasta moottorisahaan.....
Tässä käväistiin Pietarsaaressa ja samalla pyörähdin keskustassa kahvilla ja silmiini osui akvaario joka oli ihan ok hoidettu päällisin puolin mut kalavalinnoissa oli menty sit metsään rytinällä.
Säälitti oikein katsella kuin parvi tiikeribarbeja ajoi isoa kultakalaa takaa repien sen kaunista huntupyrstöä, lehtikalojen väistellessä 200 litraisen takareunassa.
Myyjä ei oikein tuntunut reagoivan mitään ja itselle jäi pahamieli koko asiasta eli jos joku paikkakuntalainen tuntee kahvila Nemon henkilökuntaa niin käskee vähän karsimaan sekalaista sakkia akvaariostaan.
Kokeillaampa tuo 28.4 klo 14.00 josko olisi parempi päivä. Aikansa kun tässä päiviä muutellaan ollaankin syksyssä no ei vaan. Voi olla aika mahdotonta löytää päivä että kaikille sopii. Siis kokeillaan tuota ja ne tulee ketkä pääsee. Laitan sitten ilmottautuneille ajo-ohjeita myöhemmin.