Vihdin vesijohtoveteen klooria

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Rise
Junior Member
Junior Member

Vihdin vesijohtoveteen klooria

Viesti Kirjoittaja Rise »

Viime viikon torstaina (22.3.07) aloitettiin Vihdin vesijohtovedessä jo perinteeksi muodostunut kloorin lisäys kolibakteerilöydön takia. Kertokaapa miten itse olette varautuneet vedenvaihtoihin ym. akvaarionhoidon pakollisiin toimintoihin?

Itse ostin pönikän Easy-Lifen vedenparannusainetta, sen pitäisi sitoa klooria ja kloramiinia, toivottavasti toimii. Viime vuonna kloorin lisäyksen aikoihin muutamalle monniselle kävi köpelösti, samoin timanttikirjoahvenelle. Silloin klooria toki lisättiin suuremmissa määrin, mutta tällä kertaa kloorin lisäys vesijohtoveteen saattaa jatkua huomattavasti pidempään.
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Täällä ei tarvii sen kummemin varautua koska vesi tulee porakaivosta. :mrgreen: :mrgreen:
JKE
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja JKE »

Täällä Turggusessa olen tavannut annostella vedenvaihtojen yhteydessä Junglen vedenparannusainetta kiitos kloramiinin. Ja toimii.
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Jke onks sullakii se Jungle merkkinen veden parannus aine poretablettina.
JKE
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja JKE »

miljoonakala84 kirjoitti:Jke onks sullakii se Jungle merkkinen veden parannus aine poretablettina.
Ei vaan nesteenä. Start Right on nimi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”