Tilasin netin kautta kiekkokaloja 4kpl (50€ kpl). Kalat lähtivät Helsingistä tiistai aamuna ja piti olla minulla Haapavedellä eilen eli keskiviikko aamuna.
No kiekkoja ei kuulunut vielä puolen päivän jälkeenkään, joten kävin jo matkahuollosta kysymässä n. klo 15.00. Siellä ruvettiin selvittelemään missä kiekot huitelee (olivat alussa aivan hukassa).
Aikansa selvittelivät asiaa ja selvisikin, että kiekot olivat menneet ROVANIEMELLE

No, sitten ruvettiin miettimään miten ne saataisiin mahdollisimman äkkiä Haapavedelle. (Selvittelin tätä koko asíaa Helsingin matkahuollon kanssa)
Helsingin matkahuollossa, mies joka hoiteli tätä asiaa, oli kyllä hyvin ystävällinen ja ymmärsi mikä huoli minulla oli kiekoista ja ymmärsi, että kiekot täytyisi saada Haapavedelle mahdollisimman pian.
Saimme sitten asian järjestettyä niin, että kiekot lähtevät Rovaniemeltä linja-autolla etelään päin ja minä käyn ne sitten hakemassa matkanvarrelta eli KÄRSÄMÄELTÄ KLO22.30 (Haapavedeltä on matkaa noin 23 km Kärsämäelle)
No minä lähdin hyvissä ajoin ajamaan Kärsämäelle illalla(klo 21.30). Autossani on nimittäin kesärenkaat jo alla, enkä tiennyt oliko tiet miten jäässä, joten varasin aikaa reilusti.
Odottelin sitten Kärsämäellä linja-autoa kuumeisesti ja tulihan se sieltä ihan ajallaan jesss.
Minä menin kuskin luo kiekkoja hakemaan niin yllätys yllätys

![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Miten voi 2 kuskia mokata yhden tavaran kuljetuksen aikana. Jotakin aivan uskomatonta.
Viime yö tuli sitten valvottua. Tekee mieli jo itkua vääntää

Nyt täytyy sitten marssia taas matkahuoltoon kunhan se aukeaa 8.00. Nyt täytyisi sitten saada kiekot Oulusta Haapavedelle.
En vain tiedä onko kiekot missä kunnossa, kun ovat pyörineet siellä sun täällä, että uskallanko niitä enää ottaa vastaan. Voi kiekko parat

Onko muilla ollut tämän kaltaisia ongelmia??