Mitä ostitte HAS:in huutokaupasta (2007)?
Valvoja: Moderaattorit
-
waterwoman
- Senior Member

- Akvaarioseurat: Lahden Akvaarioseura, Heinolan akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
-
Kiiki74
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Minä pyytelen täältä suunnasta anteeksi.-Alix- kirjoitti:Kun homma alkaa olla aika hyvin rutiinilla hyppysissä (marketin kassan tomivuutta lukuunottamatta) niin on mukava lyödä tapahtuma pystyyn.
Haluan vielä muistuttaa näin jälkikäteen, että muistakaa aina ilmoittautua myyjiksi ennen marketin avautumista, jotta ei sitten tarvitse kesken marketinmyynnin alkaa kirjaamaan ihmistä listalle ja ettei rahaa menisi väärään osoitteeseen. Koska kiire oli kova ja jännitystä oli ilmassa, valitettavasti meni osa erään myyjän euroista toisen myyjän pussiin. Ja tämä vain siitä syystä, että heidän nimensä muistuttivat niin paljon tosiaan. Sitten nopea vilkaisu nimilistaan... ja soppa oli valmis. Kyllä sydäntäni särki ja mieli oli minulla tosi maassa, kun piti sanoa tälle myyjälle, että anteeksi, että tulee näin vähän rahaa sinulle... ja toiselle sitten piti sanoa, että sinulla on vähän ylimääräistä.
Asia voidaan vielä hoitaa mielestäni silleen, että molemmat nais-ihmiset ilmoittaisivat minulle yhteystietonsa ja vaihtaisin sitten keskenään heidän tietonsa. Voisivat sitten suomalaisen perusrehellisyyden mukaan vaihtaa hieman euroja keskenään.
Olen syvästi pahoillani ja häpeissäni. Anteeksi!
Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
-
-Alix-
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Juupajoopa, ei se markeeti tuota paremmin ole ikuna toiminutkaanKiiki74 kirjoitti:Minä pyytelen täältä suunnasta anteeksi.-Alix- kirjoitti:Kun homma alkaa olla aika hyvin rutiinilla hyppysissä (marketin kassan tomivuutta lukuunottamatta) niin on mukava lyödä tapahtuma pystyyn.Ensimmäistä kertaa mm. marketin kassalla apukirjurina, tuotti pientä takkuilua. Nimiä oli paljon ja samannimisiäkin. Ja varmasti hidastutin marketin jonojen liikkuvuutta. Välillä sitten loppui vaihtorahat (kun vain isoa rahaa tarjottiin), ja piti toisen lähteä niitä metsästelemään.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
JukkaV
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ai niin, sain luultavasti tuolta reissulta kunnon flunssapöpön, yskällä alkoi ja korkeahko kuume ja kova päänsärky pitivät minut hereillä viime yön. 
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
Monnis-fani
- Junior Member

-
maketzu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Kukahan sen mun kurttukriinumin huusi
Sitä kun jotkut kehui myös komeaksi.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
skare
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Monnis-fani kirjoitti: Ja mulle pöljälle jäi nyt epäselväksi, että tiedetäänkö jo missä kuussa tai jopa jo päivämäärä millloin TAS:in huutis pidetään??
TAS:n huutokauppa pyritään järjestämään jälleen lokakuun loppupuolella. Emme kuitenkaan voi päättää tarkkaa päivää ennenkuin Sampolan työväenopiston syksyn kurssiaikataulu selviää (heinä-elokuussa) ja auditoriota saa taas varata syysviikonlopuiksi.
Huutokaupasta tiedotetaan täällä AW:n etusivulla sekä TAS:n omilla nettisivuilla, lehdessä ja sähköpostilistalla.
http://tas.aqua-web.org/
terv. Sanna
TAS:n sihteeri
-
Monnis-fani
- Junior Member

Tämä nyt ei varsinaiseen aiheeseen liity, mutta te ketkä ette odottaneet huutokaupan loputtua myynnistä ansaittuja rahojanne paikanpäällä, niin oletteko saaneet ne jo tilillenne?
Itse en nimittäin ole. Ei ole kyse kuin ihan muutamasta lantista, mutta nekin tulee tarpeeseen nollabudjettilaiselle.
Itse en nimittäin ole. Ei ole kyse kuin ihan muutamasta lantista, mutta nekin tulee tarpeeseen nollabudjettilaiselle.
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
-
Sami
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Eipä ole kuulunut rahoja täälläkään. Pitänee lähestyä sähköpostitse HAS:n rahastonhoitajaa lähiaikoina.dth kirjoitti:Tämä nyt ei varsinaiseen aiheeseen liity, mutta te ketkä ette odottaneet huutokaupan loputtua myynnistä ansaittuja rahojanne paikanpäällä, niin oletteko saaneet ne jo tilillenne?
-Sami-
-
-Alix-
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Kyselyitä voinee laittaa suoraan rahastonhoitajalle, hän voinee vastata ajankohtaisimmilla tiedoilla.skare kirjoitti:Omallani tai TAS:n tilillä ei huutisrahoja näy vieläkään...-Alix- kirjoitti:Kyselijöille tiedoksi, että rahoja maksellaan viimeistään ensi viikolla.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
sadie
- Member

- Akvaarioseurat: HAS
Rahastonhoitajaltamme terveisiä, että rahat ovat HAS:n tililtä lähteneet ihmisille torstaina (Rahojen ilmestyminen ihmisten tileille voi kestää muutaman päivän riippuen pankista).
Fakta on, että Nordeaan toimitetut kolikot eivät näkyneet vielä perjantainakaan seuran tilillä! Eli kiitos hitaan pankin kolikkolaskennan, HAS:illakaan ei ole kaikkia huutokaupparahoja, mutta silti ne on nyt maksettu ihmisille.
Kiireisimmille rahojen haluajille hän suosittelee, että jatkossa rahat noudettaisiin mieluiten käteisenä huutokaupan jälkeen.
Terveisin,
Satu Riihilahti
Fakta on, että Nordeaan toimitetut kolikot eivät näkyneet vielä perjantainakaan seuran tilillä! Eli kiitos hitaan pankin kolikkolaskennan, HAS:illakaan ei ole kaikkia huutokaupparahoja, mutta silti ne on nyt maksettu ihmisille.
Kiireisimmille rahojen haluajille hän suosittelee, että jatkossa rahat noudettaisiin mieluiten käteisenä huutokaupan jälkeen.
Terveisin,
Satu Riihilahti
In all venues there are two types of people, those who "do" and those who complain about those who do.