Jälleen plekon tunnistus
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Jälleen plekon tunnistus
Eli siis tämä n. 10cm:n kaveri myytiin minulle pelkkänä koruplekona. L-numeroa tai muutakaan faktaa ei ole tiedossa. Itse olisin nyt päätynyt juovakoruplekoon, mutta mitäs mieltä te muut olisitte?
Ensimmäinen kuva on hieman epätarkka, mutta siinä näkyy kalan muoto komeine lyyrineen kaikkineen. Toisessa kuvassa näkyy paremmin värit ja kuvio, erityisesti tuo jännä hohto: näyttää kuin kalan pinta olisi samettia.
Ensimmäinen kuva on hieman epätarkka, mutta siinä näkyy kalan muoto komeine lyyrineen kaikkineen. Toisessa kuvassa näkyy paremmin värit ja kuvio, erityisesti tuo jännä hohto: näyttää kuin kalan pinta olisi samettia.
128l, rhodesiankoira ja beauceron. Ja mies vielä sivubisneksenä. 

-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
-
- Member
- Sukupuoli: Mies
-
- Starting Member
Kyllä tuo kaveri kovasti näyttäisi juovapuuplekolta... Mutta eipä loppujen lopuksi sen merkin niin väliä ole, kunhan vaan tulee kaveria hoidettua oikein. Sinänsä siis tuo korupleko olisi ollut parempi lämpötila- ja muiden vaatimusten suhteen. Mutta toimii se onneksi tuolla puuplekollakin. 

128l, rhodesiankoira ja beauceron. Ja mies vielä sivubisneksenä. 

-
- Junior Member
-
- Starting Member
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Jälleen plekon tunnistus
Kalasi näyttää kyllä kovasti juovapuuplekolta (ei siis juovakorupleko, jota nimeä ei ole yhdellekään plekolle annettu). Tieteellinen nimi on Panaqolus maccus ja numerot L 162 ja LDA 22sininenuni kirjoitti: Eli siis tämä n. 10cm:n kaveri myytiin minulle pelkkänä koruplekona. L-numeroa tai muutakaan faktaa ei ole tiedossa. Itse olisin nyt päätynyt juovakoruplekoon, mutta mitäs mieltä te muut olisitte?
Muuten hyvin, mutta "clown pleco" ei ole Panaqolus maccus, vaan LDA 67, kääpiöpuupleko, joka tulee vain 6-7 cm:n pituiseksi.toukopouko kirjoitti:Kyllä minä lätkäisisin sellaisen kyltin plekon kylkeen kuin Panacolus maccus (Clown Pleco), joka ei paljon 10cm enempää kasva ja on aika yleinen liikkeissä myytävä korupleko. Hinta suht edullinen 10-15 erkkii.
"Ei paha ole kenkään ihminen,
vaan toinen on heikinheimompi toista"
Eino Leino & Juice Leskinen
vaan toinen on heikinheimompi toista"
Eino Leino & Juice Leskinen
-
- Starting Member