Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Olin mikkelistä, en enää
Viime vuonna huhtikuussa muutettiin Kouvolaan, Mikkeliin tiemme kulki elokuussa 2004, eli vajaa pari vuotta siellä tuli vietettyä.
Muutoin ltaisi sinne jääty, mutta koiraharrastusmahdollisuudet on senverran huonot että päätettiin tulla Kouvolaan - ei innostanut ajatus että koiran purutreenien takia ajelen Mikkeli-Kouvola väliä parhaillaan 3-4 kertaa viikossa....
Mikkelissä vaikutan, olen aika laiska kirjoittelemaan mutta lueskelen jonkun verran
Kiinnostaisiko muita mikkeliläisiä treffata tai harrastaa kalavaihtareita? Partamonneja olis tyrkyllä täältä päästä, joten jos joku tarvii niin täältä saisi tulla hakemaan, ihan ilmaiseksi
OT: Pelottavaa muuten kun luin että tuolla on myös nimimerkki Sanna80 (jota käytän itse useimmilla muilla foorumeilla nikkinä) ja Mikkelistä! Mä jo luulin että olin kirjautunut itse kahteen kertaan mutta tämä toinen Sanna oli kysellyt lehtikaloista joita mulla ei ikinä ole ollut. Hih! Meikein-kaima-Mikkelistä
me mikkeliläiset voisimme tosiaan tutustua paremmin ja kalavaihtarit olisi hyvä idea.. itselläni ei tosin tällä hetkellä ole paljon kaloja mutta ehkä joskus hakusessa isompi akva kunhan hyvä sattuu kohdalle ja kerkiää rikastumaan olen aktiivinen kävijä mutta laiska kirjoittelemaan lainaten sanna1980 sanoja
No nyt sit tapaaminen kuten Lahdessa Ramin kahvilakonditoriaan vanhan postin taloon . Eikös oisi ideaa. Kalapussit tms merkiksi,Vallisneria napinläpeen
Nyt "tunkeudun" teidän mikkeliläisten ketjuun, taitaa olla paras paikka kysyä Mikkelissä olevia akvaarioliikkeitä. Huomenna olisi tarkoitus pyrähtää päivän reissu muissa merkeissä ja jos vain aikaa jää niin mielelläni kävisin myös akvaarioliikkeissä. Ilmeiseti Reporanka on Porrassalmenkadulla ja Oonalle (?) Mannerheimintiellä? Tällaista tietoa Google antoi. Onko joitain muita vielä?
Kiitokset vastauksista Onkos noissa em. liikkeissä minkälaiset kasvi/kalavalikoimat yleensä? Onko Musti ja Mirri ent. Oonallen tiloissa kun osoitteeksi löysin myös Mannerheimintien?
Ei ole se on vastapäätä entistä paikkaansa. Oli siellä kasveja ja kaloja aika hyvin tänään. Mutta ainahan isommat valikoimmat oisi paremmat. Hain juuri Kardinaalitetroja ja Kääpiöhunajarihman sieltä. Terveeltä näyttää.
Siis joo.. Nyt kaikki halukkaat vaan ilmoitusta kehiin että tavataan oikein kupposten ääressä vaikka riksu70 mainitussa Ramin konditoriossa Ja uusia ilmoittautujia otetaan vatsaan!
Mustissa ja Mirrissä ei ole altaita, joten ei ole kaloja eikä kasveja. Mutta uusi oso on MAnnerheimin tiellä, toisessa päässä mitä ent Oonalle.
Vissiin eteläpäässä. Korjatkaa jos olen väärässä
Oonallen tilat oli tyhjinä viimeksi kun ohi ajoin viikko sitten.
Repparissa suppeat kala- ja kasvivalikoimat
Siis onko siellä uudessa Mustissa ja Mirrissä akvaarioita? Reppariin saa tilattua hyvin kaloja ainakin. Kavit tulee kausi/pakettiluonteittain. Mikkeliläinen ilmoittautuu myös! Siis minä. Milloin se tapaaminen on?
Parempi pieniä kaloja liian isossa altaassa, kuin isoja kaloja liian pienessä.
Ajan kohtaa ei kai vielä ole sovittu.. Mielestäni Mustissa ja Mirrissä ei ole akvaarioita, korjatkaa toki jos puppua puhun! Taitaa siellä olla koristeita ja muuta sälää.. Ja ruokaa..?
minna.o1 kirjoitti:Ajan kohtaa ei kai vielä ole sovittu.. Mielestäni Mustissa ja Mirrissä ei ole akvaarioita, korjatkaa toki jos puppua puhun! Taitaa siellä olla koristeita ja muuta sälää.. Ja ruokaa..?
Ei siellä mustissa oo myytävänä kasveja eikä kaloja. Ruokii, lääkkeitä ym juttuja kyllä löytyy, mut ei kovin laajassa skaalassa.Musti ja Mirri mun kantapaikka koirien takii...
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead
No tehtäskö treffit ensiviikolle, itse kotiäitinä pääsen oikeestaan milloin vaan. Mutta katsotaan onko tässä minkälaisia aikatauluja työssäkäyvillä , jos teidän ehdoilla treffattas nin enempi olisi paikalla porukkaa. Minulle ensiviikko käy hyvin.
Kävin juuri tänään Reporangassa katsastamassa kalatilanteen, eikä ainakaan siellä olevat altaat kaloineen tehneet minuun kovinkaan hyvää vaikutusta. Kovin oli leväisiä kasveja ja likaisen oloisia altaita. Kalat tosin vaikuttivat suht hyväkuntoisilta, mutta tuskin tulen sieltä kuitenkaan mitään koskaan ostamaan. No, ehkä jotain tilpehööriä.. Myyjä ei tuntenut muita akvaariomerkkejä kuin ne kaikki kaksi jotka siellä olivat myynnissä. Mustissa ja Mirrissä en ole kyllä altaita huomannut.
Se Ramin konditoriakahvila ei taida olla illalla kun klo 18.00 asti auki. Pitäskö heittää vaihtoehtopäivä tähän nyt ja sitten katsotaan mitä tuleman pitää. Eli laitetaan 23.4 klo 16 Ramin kahvilakonditoria ent Postin talossa.