Minä en ymmärrä tuota inhottavan negatiivista asennetta myyjiä vastaan. Miksi ( te, jotka näin sanotte) ylipäänsä kysytte mitään myyjiltä, jos teidän asenne kuitenkin on että älä koskaan usko myyjää? Harmittaa yrittäjien puolesta, että aina negatiivinen palaute nousee esille, mutta harvoin positiivinen. Sitten näiden kommenttien perusteella tuomitaan suunnilleen kaikki yrittäjät maanrakoon.
Itse haaveilen aina silloin tällöin, että laittaisin kaverini kanssa joskus vuosien päästä yrityksen pystyyn, mutta romahtaa kyllä kokonaan luottamus itseensä kun lukee/kuulee koko ajan vain pahaa nimenomaan näistä akvaarioalan yrittäjistä. Eniten minua riepoo se, että tiedän melko suurella varmuudella tälläkin palstalla nousseen esiin myyjistä (jotka itse henkilökohtaisesti tunnen) juttuja, joiden tiedän olevan valhetta. En halua kuitenkaan nyt nostaa ketään tällä palstalla kirjoittaneista esille tai osoitella ketään sormella, joten siksi aloitin kokonaan uuden ketjun.
En tietenkään nyt tällä kommentillani tarkoita sitä, että puollan myyjiä, jotka antavat väärää tietoa, tai eivät välitä asiakkaasta. Enkä edelleen tarkoita sitä, etteikö läpimätiä myyjiäkin löytyisi.

Tunteeko joku muu sitä samaa ärsytystä lukiessaan näitä kyseisiä kommentteja? Tai lukiessaan tuota minun tekstiäni? Haluaisiko joku kenties kertoa oman mielipiteensä siitä, mitkä ominaisuudet/asiat tekevät myyjästä hyvän myyjän?
Montako akvaarioalan myyjää/yrittäjää täältä AW:sta muuten löytyy?
Toivottavasti tästä ei nyt ota kukaan nokkiinsa.