Juwel Rio vai Vision?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
minnakoo
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: OAS

Juwel Rio vai Vision?

Viesti Kirjoittaja minnakoo »

Olen harkinnut lähinnä tuon Visionin laittoa, mutta minua mietityttää se, että vääristääkö kaareva etulasi kaloja? Osaako kukaan kertoa kokemuksiaan ko. altaasta? Olen ajatellut sitä vision 260 litraista. Niin ja sitten se, että onko siinä kahdelle valaisinputkelle paikat? Pärjääkä niillä vai pitääkö laittaa lisävalo sarjaa ja onko siihen sellaista edes saatavana?
kaletsu71
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja kaletsu71 »

Minulla on Vision 450 ja rio180 kaareva lasi vääristää jonkun verran kun sivulta katsoo mutta on huomattavasti paremman näköinen kokonaisuus kuin rio
vege
Member
Member

Viesti Kirjoittaja vege »

kaletsu71 kirjoitti:Minulla on Vision 450 ja rio180 kaareva lasi vääristää jonkun verran kun sivulta katsoo mutta on huomattavasti paremman näköinen kokonaisuus kuin rio
Juuri näin. Itselläni ennen Rio 400 ja nyt Vision 450. Eikä tuo pieni vääristäminen minua ainakaan haittaa.
minnakoo
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: OAS

Viesti Kirjoittaja minnakoo »

Kävin tänään katsomassa erästä käytössä olevaa Vision 450 litraista ja täytyy sanoa, että komea oli ku "possu pienenä". :D itselleni ei nuin isoa allasta mahdu, mutta meille tulee sitten se 260 versio, mikäli sitä maahantuojalta saa.
Mörrikkä
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mörrikkä »

Onhan tuo Vision todella paljon paremman näköinen kuin Rio. Harmi vain, että sitä ei saa isompana kuin tuo 450 litraa. Meillä vaihtui tuo 450-litrainen Vision 720-litraiseen MP Karat altaaseen. Harmitti luopua tuosta Visionista, mutta on tuo MP Karat 200 myöskin ihan olohuonekelpoinen paketti. :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”