"Hurahdin" tässä kuukausi sitten hankkimaan akvaarion (98l) ja nyt siellä (kaikkien kommelusten jälkeen) uiskentelee neontertroja neljä kappaletta... Yksi kuoli jostain syystä (ui pinnassa suu auki ja kidukset levällään), jota en oikein ymmärrä ja yhden onnistuin hävittämään vahingossa itse
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Akvaariostani sen verran, että suodattimena mulla on Fluval 3plus ja lämmittimenä Jäger 3604. Lämmittimen kanssa mulla on se ongelma, että siihen oli oletuksena laitettu lämpö 26 asteeseen ja en ole onnistunut sitä pienentämään... Mutta koska fisut näyttää olevan virkeitä, niin en ole vielä kovin huolissani tuosta lämmöstä.
Akvaani kypsyttelin sellaisen pariviikkoa niiden bakteerivalmisteiden avulla. Ja kun arvot liuskatestien jälkeen olivat ok, uskallauduin ottamaan tämän parven uiskentelemaan... Tarkoitus on hankkia lisää neontetroja ja sitten olen ihastunut pandamonnisiin... Lisäksi olen pohtinut parin pariskunnan hankkimista akvaan... Siitä olisikin vähän kysellyt, että millaisia pariskuntia suosittelisitte?
Sitten se seikka, johon oikeasti kaipaisin vähän neuvoa... Mulla ei ole tuossa akvassa erikseen ilmastinta ja sen verran olen ymmärtänyt, että tässä suodattimessani on tämä ilmastussuutin, jota voisi käyttää... Onko järkevää käyttää tätä suodatinta ilmastukseen vai pitäsikö hankkia erikseen ilmastin? Akvassa leijuu sellaisia pieniä ilmakuplia koko ajan, joten ainakin nyt asiat ovat kunnossa... Luultavasti

[/i]