Salamanteripleko kiekkoaltaaseen
Valvoja: Moderaattorit
Salamanteripleko kiekkoaltaaseen
Sopiiko salamanteripleko pohjakalaksi kiekkoaltaaseen?
Miten kasvit tulevat toimeen salamanteriplekon kanssa?
Miten kasvit tulevat toimeen salamanteriplekon kanssa?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Kiekoista en tiedä, mutta ilmeisen lämpimässä niitä pidetään? Meillä santut ovat +30 c lämmössä, oikein pehmeässä ja happamassa vedessä.
Kasveja eivät nyt varsinaisesti tuhoa, mutta kyllä ne maistuvat. Poikaslauma meillä on tehnyt selvää lähes kaikista pehmeälehtisistä, ja on noita anubiaitakin jyystetty.
Koiraat pöllyyttelevät tehokkaasti hiekkaa luoliensa suulla, ja sitä kasaantuu läjiksi, hennoimmat kasvit lentävät siinä sivussa
Kasveja eivät nyt varsinaisesti tuhoa, mutta kyllä ne maistuvat. Poikaslauma meillä on tehnyt selvää lähes kaikista pehmeälehtisistä, ja on noita anubiaitakin jyystetty.
Koiraat pöllyyttelevät tehokkaasti hiekkaa luoliensa suulla, ja sitä kasaantuu läjiksi, hennoimmat kasvit lentävät siinä sivussa

Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Meillä oli 4 salamanteria kiekkojen kanssa samassa altaassa ja viihtyivät kun oli kantoja paljon sekä muutenkin kivistä tehtyjä piiloja ja sit olin altaan ala osaan suunnannut enemmän virtausta kuin pinnalle niin tuli sekin asia hoidettua ja virtaus tuhoitui hyvin runsaaseen rykelmään kiviä ja kantoja. Toki altaassa oli myös öisin hapetin jota en kyllä aina edes käyttänyt.
plekosta
Moikka!
Mietin itse levänsyöjiä kiekkoaltaaseen. Katinkultamonnit jäivät pois, koska niitä ei löydy. Aloin nyt miettiä tuota salamanteriplekoja, mutta näinkö on, että turha on kauniista kasvipuutarhasta haaveilla kyseisten otusten altaassa?
Missä hinnoissa kyseinen kala liikkuu?
Mietin itse levänsyöjiä kiekkoaltaaseen. Katinkultamonnit jäivät pois, koska niitä ei löydy. Aloin nyt miettiä tuota salamanteriplekoja, mutta näinkö on, että turha on kauniista kasvipuutarhasta haaveilla kyseisten otusten altaassa?

"se joka pieruaan pirättää, sillä on muutakin salattavaa"