Taistoista

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Sorvu
Starting Member
Starting Member

Taistoista

Viesti Kirjoittaja Sorvu »

Kysyisin taisto naaraista muutaman kysymyksen eli 1. Taisto naaraani teki taas munia ja nyt ne munat ovat minun poikasaltaassa uros kalan kaa (munat muuttuivat piiitkän odotuksen jälkeensiittiöiksi) mutta ongelma on että naaras kala taitaa olla masentunut. Se on vain nurkassa ja käy ottamassa happea. Syö kyllä normisti. Kuoleeko se? ja kysymys 2. Kun uros taistoja on olemassa jalostettuina jolloin sillä on isommat evät. Niin onko taisto naaraita olemassa jalostettuina??
Taisto fani
valhalla
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: --taistoista

Viesti Kirjoittaja valhalla »

Sorvu kirjoitti:munat muuttuivat piiitkän odotuksen jälkeensiittiöiksi
Munat eivät muutu siittiöiksi, mutta luulen kuitenkin tietäväni, mitä koitat sanoa.

Mutta niin, itse kysymyksiin. Jos naaras on samassa akvaariossa kuin uros niin se koittaa piilotella itseään urokselta, ettei uros vain tappaisi sitä luullessaan sitä uhkaksi kuplapesälle.

Naaraitakin on jalostettuina, esimerkkinä värimuunnokset
85L & 120L
justine
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja justine »

Aikas kumma juttu kun mul on tuollainen punainen huntueväinen uros ja sillä on tähän päivään asti ollut morsiaimena tuollain väritön muuten mut pyrstössä ja evissä on sinistä ja punaista,ei ole hirveästi tuota jahdannut,mut tänään herra sai haaremin,yhden sinisen ja kaksi jotain olikse nyt persika-albiino morsmaikkua niin se jahtaa noita viimeeksimainittuja ihan sikana :roll: Onneksi otin niitä kaksi :mrgreen: No kaipa tuo tuosta rauhoittuu :roll:
justine
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja justine »

No nyt sit nuo persikat saa syödä ja olla suht rauhassa mut tuo sininen naaras piileksii vaan "pusikoissa"eikä tule edes syömään!Toivon vain et se on naaras :roll: Olin kyllä kattovinaan et se "mannaryyni"löytyy.Voiko toiset naaraat olla niin häijyjä et se sen tähden piileksis?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”