http://www.kemalsaka.com/ada/2006/ilk_27.htm
Ja ei kun toteuttamaan
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Eikös noissa "Amano" tyylisissä altaissa nimen omaan ole tarkoitus jäljitellä luonnon maisemaa. Ei niiden ole tarkoituskaan näyttää normaali akvaariolta joka on rakennettu kalojen elinympäristön mukaan.Mustavaris kirjoitti:Onpahan tosiaan nättejä. Muutama noista muistuttaa kyllä enemmän metsää kuin akvaariota.
Suodattimet löytyy. Ainakin altaissa 1, 7, 9, 12, 19, 21, 22 ja 26 kiertää vesi (katsokaa pintaa). Esim. ulkosuodattimien imuputket on piilotettu juuri sen yhden ja ainoan korkean kasvipuskan taakse ja ulostuloputket ovat pinnan yläpuolella, kasvipuskan takana ja/tai läpinäkyviä.pepepoksu kirjoitti:^ ja ^^ ette ole ainoita. Mun mielestä noi on jotenkin epäaidon näköisiä ja sellasia, että ne on koottu vain kuvaamista varten ja sitten taas puretaan, eihän noissa ole mitään tekniikkaakaan. Kyllähän tuollaisen saa koottua kuka vain, jolla on vähän silmää sisustukselle ja ennenkaikkea kärsivällisyyttä, mutta miten tuollaisia ylläpidetään?
Jani kirjoitti:Hehee...ois kiva nähdä nuo altaat ku päästäisin rauskuni sinne vähäksi aikaa katselemaan paikkojaMun kalastolla ei edes itse amano saisi hienoa allasta aikaiseksi, ainakaan yli tunniksi!
"Jos pikkusen siirtäis tätä tohon toiselle puolelle allasta. Jos liiskaisi tuon kasvin tuosta ja sitten kääntelisi noi kannot tostanoin jaaaaa.. A'ha! *hieveealtaanympäriuiminenpyörimiskaivamiskohtaus* Täydellistä!"plenty kirjoitti:Jani kirjoitti:Hehee...ois kiva nähdä nuo altaat ku päästäisin rauskuni sinne vähäksi aikaa katselemaan paikkojaMun kalastolla ei edes itse amano saisi hienoa allasta aikaiseksi, ainakaan yli tunniksi!
. Taitais olla melko "fyysinen" katsahdus!