Mitä hintaluokkaa akvaarioni on?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
oligo
Starting Member
Starting Member

Mitä hintaluokkaa akvaarioni on?

Viesti Kirjoittaja oligo »

Heips.

Jos en saa kalapeukaloani toimimaan niin fisutankki menee myyntiin asiansa hyvin osaavalle. Kyseessä on 320L (entinen omistaja sanoi että 400L joten mulla ehkä laskuvirhe) akvaario kahdella isolla (yht 4 loisteputkea) fisuvalolla, 2 Eheim-puhdistajaa (vai mitä ne nyt on), labrakoepaketit, levänestopurtilot, kasa kaikenlaista tilpehööriä ja purtiloa, hiekanpuhdistusletkut jne jne jne... Sisällä 3 isoa kasvia, paljon kiviä, juurakko, 3 juovaokamonnia (tosi iso, keskikokonen ja pikkunen) ja 2 ison nyrkin kokosta papukaijakirjoahventa ja ehkä myös vauvoja tulossa. Jalusta mukaan.

Kysymys kuuluu, mitä hintaluokkaa akvaarioni on? Voisiko joku olla kiinnostunut tällaisesta paketista?

Kuvaa -> http://ummsahar.googlepages.com/fisut
Pirtsakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Pirtsakka »

Riippuu niin monesta seikasta... Altaan kunnosta (onko laseissa naarmuja, missä kunnossa silikoonisaumat on), tekniikan kunnosta ja laadusta, jalustan kunnosta.. paremmin menee varmasti menee kaupaksi ilman noita kaloja. Itse maksaisin max. 350e. Onhan siinä mukavasti valoa ja suodatuspuolikin on ilmeisesti kunnossa.
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
Helinä79
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Helinä79 »

Mutta älä nyt vielä hermostu, opettelemalla me kaikki muutki ollaan opittu [;)]
Sitä luulisi kysymysten jossain vaiheessa loppuvan kesken, mutta totta on, että mitä enemmän saa tietää, sitä enemmän osaa kysyä.
cabl804s
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja cabl804s »

Itse maksoin vastaavasta pari vuotta vanhasta paketista 200euroa ja kotiinkuljetuksen kaupanpäälle
Olen blondi...
...kirjoita hitaasti
Pirtsakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Pirtsakka »

Hinta riippuu niin monesta tekijästä, ennen kaikkea siitä kuinka kiire myyjällä on päästä altaasta eroon... :roll:
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”