Taisto + piikkisilmä
Valvoja: Moderaattorit
Taisto + piikkisilmä
Olen pitkään miettinyt tunkea taistojen kanssa (1 uros 2 naarasta joista toinen vauva) piikkisilmiä onko mahdollista katsoin ph arvoa ja aika samaa on . Piikki silmä myös mahtuisi akvaariooni.
Taisto fani
-
marinum
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: taisto + piikkisilmä
Kannattaa sitten ottaa niitä vaikka neljä, koska viihtyy parhaiten kun sillä on kavereita.Sorvu kirjoitti:Olen pitkään miettinyt tunkea taistojen kanssa (1 uros 2 naarasta joista toinen vauva) piikkisilmiä onko mahdollista katsoin ph arvoa ja aika samaa on . Piikki silmä myös mahtuisi akvaariooni.
Onhan sinulla hiekkapohja altaassasi? Piikkikset tykkäävät kaivella hiekassa:
http://sv.aqua-web.org/piikkisilmat.html
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
-
marinum
- Advanced Member

Kyllä ne voivat kutea, tässä juttua klik. Sitä en tiedä miten sukupuolia saisi erotettua, varsinkaan nuorista yksilöistä, mutta jos neljä vaikka ostaa, niin tuurilla siinä saattaisi olla eri sukupuoliakinSorvu kirjoitti:siis onhan minulla hiekka pohja. voiko piikkisilmä saada munia jos on niissä 4 vaik 2urosta ja kaks naarasta? ja sit viel että voiko 2 uros piikkisilmää olla samassa akvaariossa?
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Viesti:
Jos muita pohjakaloja ei ole, 6-8 menisi minusta kivasti. Jos muutakin porukkaa löytyy, se neljä voisi olla sopiva.fish_miss kirjoitti:Montako piikkisilmää saisi laitettua 80L? 4 kpl?
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!