![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Antaako piikkisilmät olla kasvien rauhassa?
Valvoja: Moderaattorit
Antaako piikkisilmät olla kasvien rauhassa?
Olen kyllästynyt tuohon kun partamonnit kiskoo tai kulkiessaan nostaa joka yö useampia kasveja pohjasta sit ne lilluu pinnalla
Mitkä pohjakalat kävis runsaskasviseen akvaarioon ja antais kasvien olla paikallaan?Antaako nuo piikkisilmät?
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Altaan koko 180litraa,ph 6,8 vesi hyvin pehmeää,lukuja en muista lämpötila 27.piikkisilmiä(pieniä)mulla on kaksi,4suositusten mukaan pitäis ottaa aineski lisää,sukarapujakin on
Halusin lähinnä tietää nostaako nuo piikkisilmät isona kasveja ylös
Ei taida 180litraan mahtuakkaan enempiä jos tulee 6piikkisilmää?

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Minä soisin kärsänuoliaisille isomman altaan kuin 180litraa ja kasan lajitovereita. Meillä nuo ainakin nimittäin makoilevat kasassa, vierekkäin hiekkaan kaivautuneena, aterioivat kylkikyljessä... Ihania ovat
.

-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Kyllä 180 litraan mahtuu ihan kunnon porukka, meillä 80 litraisessa asustelee noin 7 kpl, ja kun koloja on tarpeeksi, on aina joku näkysälläkin
. Ovat olleet nyt nelisen vuotta, eivätkä koske kasveihin. Juuristoissa on tosin kiva kiemurrella, mutta sen takia ei ole koskaan noussut yhtään kasvia pohjasta. (Partis sen sijaan onkin jo ihan eri juttu...)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sitä luulisi kysymysten jossain vaiheessa loppuvan kesken, mutta totta on, että mitä enemmän saa tietää, sitä enemmän osaa kysyä.