Sopiva tausta - apua saksan tulkkaamiseen

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
höylämemmot
Junior Member
Junior Member

Sopiva tausta - apua saksan tulkkaamiseen

Viesti Kirjoittaja höylämemmot »

Vihdoin löytyi soipvan hintainen tausta,kokoa 200x50cm ja vielä kohtuu hintainen, mutta tuli kieli muuri vastaan, eli jos joku hiukan osaisi auttaa? eli haluisin tietää että onko se lasikuitua tms. ja onko taustan taka puoli tasainen, ja miten tilaus onnistuu? tuolla on tuo tausta:
https://www.aqua-herford.de/shop/catalo ... 0_0_0.html

Kiitos etukäteen :mrgreen:

##miksei myös kimppatilaus, jos löytyy kiinnostuneita##
Mimos
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mimos »

To be a rock and not to roll.
Zoom69
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Zoom69 »

Tuo tausta on tekstin mukaan lasikuituvahvistettua muovia. Valitettavasti näyttää myös siltä että tuosta butiikista voi tilata vain saksaan, italiaan, hollantiin, ja itävaltaan.
höylämemmot
Junior Member
Junior Member

Zoom69 kirjoitti:Tuo tausta on tekstin mukaan lasikuituvahvistettua muovia. Valitettavasti näyttää myös siltä että tuosta butiikista voi tilata vain saksaan, italiaan, hollantiin, ja itävaltaan.
niinpä tietenkin, tämä taustan etsiminen aiheuttaa pirullista päänsärkyä [}:)]

----------------------

nyt löytyi suomen kielinen sivusto mutta, tiedustelut ym. menevä puolaan???
http://www.wromak.com.pl/wromak_fin/logistyka_fin.htm
annikki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja annikki »

Kyllä tiedustelut Puolaan, kun firma on puolalainen ja tuotanto Puolassa.

Ellen aivan väärin muista, Pieni akvaariokauppa on myynyt puolalaisia akvaarioita, merkkiä en muista.
Muutenkin kannattaa kysellä akvaariokauppiailta tuota tuotetta, josko hankkisivat, jos itse yhteydenotto tuntuu liian mutkikkaalta. Tietysti soittamalla tai mailaamalla voisi firmasta saada tietää, kuka heidän tuotteitaan tuo maahan ja kääntyä sen firman puoleen.
jorge13
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja jorge13 »

jos kokeilis tuota kautta kysellä:
http://www.kalajuttu.fi/product_catalog.php?c=4
asiakaspalvelu (at) kalajuttu.fi
höylämemmot
Junior Member
Junior Member

jorge13 kirjoitti:jos kokeilis tuota kautta kysellä:
http://www.kalajuttu.fi/product_catalog.php?c=4
asiakaspalvelu (at) kalajuttu.fi
KIITTI minäpä pistän kyselyn menemään! :mrgreen:
Fisumamma
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Fisumamma »

Minä keväällä kyselin Pirkkalan Lemmikkijutusta (Kalajuttu) noita Wromakin taustoja ja olisihan niitä saanut mutta toimitusaika oli itselleni liian pitkä (muutama kk). Olisivat laittaneet tilauksen muun tavarantilauksen mukaan. Hinta n.120x50 taustalle olisi ollut 70-80e.
höylämemmot
Junior Member
Junior Member

Minulle olisi 3kk odotus, ja minulle sanottiin että noista taustoista ei ole paljoakaan kokemusta/tietoa, että pitääkö värinsä jne. eihän ne kalliita ole...harmillinen odotus vain...
Fisumamma
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Fisumamma »

höylämemmot kirjoitti:Minulle olisi 3kk odotus, ja minulle sanottiin että noista taustoista ei ole paljoakaan kokemusta/tietoa, että pitääkö värinsä jne. eihän ne kalliita ole...harmillinen odotus vain...
Ilmoittaudut vapaaehtoiseksi värien testaajaksi :mrgreen: , luulisi sisätaustoille noilla hinnoilla olevan kysyntää jos olisivat laadultaan kelvollisia. Itse olisin mieluusti myös halunnut nähdä taustan ennen ostoa livenä.
höylämemmot
Junior Member
Junior Member

Fisumamma kirjoitti:
höylämemmot kirjoitti:Minulle olisi 3kk odotus, ja minulle sanottiin että noista taustoista ei ole paljoakaan kokemusta/tietoa, että pitääkö värinsä jne. eihän ne kalliita ole...harmillinen odotus vain...
Ilmoittaudut vapaaehtoiseksi värien testaajaksi :mrgreen: , luulisi sisätaustoille noilla hinnoilla olevan kysyntää jos olisivat laadultaan kelvollisia. Itse olisin mieluusti myös halunnut nähdä taustan ennen ostoa livenä.
en minä sitä taustaa tilannut :mrgreen: kunhan kyselin ja olisinkin varmaan tilannuut jos olisin saanut sen viikossa :roll:
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Ja kokemuksista kattava selostus. Kokemusta kaivattaisiin täälläkin.

Kohtuullisen edukkaasti (vrt BTN hintoihin siis) ainakin aquaristic.net kauppaa Papillonin (saksalaisia) taustoja. Kyselin Papillonin porukalta spostitse taustojen muokattavuudesta sekä taakse jäävästä tilasta ja sain markkinointiassistentiltaan tällaisen vastauksen:

"the space between the backside of the aquarium and the background is - depending on the size of the aquarium / background - between 10 and 15 cm.
There is no problem to put a filter or heater there, you have only to take care that the circulation of water is always guaranteed.
The material of the background can be cut with a saw or a sharp knife.

We hope that this information can help you."
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
tumppa2
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Kuva

Itellä tossa helsingin akvaariokeskuksesta ostettu tausta. Rälläkällä joutu leikkelee sopivaksi. Ulokosuodattimien veden otot ovat takana ja lämmitin.
Alhaalle en jättänyt yhtään rakoa ja ylhäällä on noin 5cm.
Hintaa oli jotain yli 200,-€ tosin isoin malli . Löytyi sieltä useita erikokoja kyseistä taustaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”