Voinko laittaa touhunuoliaisen hetkeksi 50 litraan?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Voinko laittaa touhunuoliaisen hetkeksi 50 litraan?
Alkaa olemaan tuo kotilo-ongelma siinä pisteessä, että apua siihen tarvitaan. Tuossa isommassa olisi nuita nuoliasia, voisko siitä laittaa pari "vuokralle" noihin litroihin?
Mistä näistä tietää..
Oho
Olisko tämä mun touhunuolis reppana liian yksinäinen vai olisko se muuten vain liian nirso. Tarttis varmaan sillä olla useampi kaveri. Kiitos vinkistä. Joskos niitä hankkisi muutaman tohon 250 l josko noista postitorviksista pääsisi eroon siten paremmin. 

talo alkaa täyttyä akvoista.........
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Oho
Tai sitten sinä ruokit sitä muuten liian hyvinKaija K kirjoitti:Olisko tämä mun touhunuolis reppana liian yksinäinen vai olisko se muuten vain liian nirso. Tarttis varmaan sillä olla useampi kaveri. Kiitos vinkistä. Joskos niitä hankkisi muutaman tohon 250 l josko noista postitorviksista pääsisi eroon siten paremmin.

MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Re: Oho
Tai sitten on kyseessä nuori yksilö. Hankin aikoinaan touhunuoliaisia kotilon metsästykseen ja petyin aluksi kovasti kun eivät osoittaneet mitään kiinnostusta kotiloita kohtaan. Kasvettuaan n. vuoden ikään kotiloista tuli herkkua.Kaija K kirjoitti:Olisko tämä mun touhunuolis reppana liian yksinäinen vai olisko se muuten vain liian nirso. Tarttis varmaan sillä olla useampi kaveri. Kiitos vinkistä. Joskos niitä hankkisi muutaman tohon 250 l josko noista postitorviksista pääsisi eroon siten paremmin.