Voinko laittaa touhunuoliaisen hetkeksi 50 litraan?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mikkor
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Voinko laittaa touhunuoliaisen hetkeksi 50 litraan?

Viesti Kirjoittaja Mikkor »

Alkaa olemaan tuo kotilo-ongelma siinä pisteessä, että apua siihen tarvitaan. Tuossa isommassa olisi nuita nuoliasia, voisko siitä laittaa pari "vuokralle" noihin litroihin?
Mistä näistä tietää..
g.rosea
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja g.rosea »

Periaatteessa kyllä, jos olot ovat sopivat. En kuitenkaan suosittele kalojen "turhaa" siirtelyä, sillä kalat saattavat stressaantua liiasta siirtelystä.
Kaija K
Junior Member
Junior Member

Hei

Viesti Kirjoittaja Kaija K »

Minulla on yksi touhunuoliainen ja ei näytä olevan tämä tyyppi ainakaan yhtään kiinnostunut kotiloista. :roll:
talo alkaa täyttyä akvoista.........
Mikkor
Senior Member
Senior Member

Nuo mun yksilöt hoitelee kotiloita sitä vauhtia, että postitorvet hävis alle aikayksikön ja kierteiskanta pysyy sopivasti kurissa.
Mistä näistä tietää..
Kaija K
Junior Member
Junior Member

Oho

Viesti Kirjoittaja Kaija K »

Olisko tämä mun touhunuolis reppana liian yksinäinen vai olisko se muuten vain liian nirso. Tarttis varmaan sillä olla useampi kaveri. Kiitos vinkistä. Joskos niitä hankkisi muutaman tohon 250 l josko noista postitorviksista pääsisi eroon siten paremmin. :mrgreen:
talo alkaa täyttyä akvoista.........
marinum
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Oho

Viesti Kirjoittaja marinum »

Kaija K kirjoitti:Olisko tämä mun touhunuolis reppana liian yksinäinen vai olisko se muuten vain liian nirso. Tarttis varmaan sillä olla useampi kaveri. Kiitos vinkistä. Joskos niitä hankkisi muutaman tohon 250 l josko noista postitorviksista pääsisi eroon siten paremmin. :mrgreen:
Tai sitten sinä ruokit sitä muuten liian hyvin :mrgreen: . Muutaman päivän paasto voisi ehkä auttaa ja tietty kaveritkin.
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Mikkor
Senior Member
Senior Member

Niin parvikalahan tuo ompi, joten voisi seura tehdä hyvää.
Mistä näistä tietää..
aquasol
Advanced Member
Advanced Member

Re: Oho

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Kaija K kirjoitti:Olisko tämä mun touhunuolis reppana liian yksinäinen vai olisko se muuten vain liian nirso. Tarttis varmaan sillä olla useampi kaveri. Kiitos vinkistä. Joskos niitä hankkisi muutaman tohon 250 l josko noista postitorviksista pääsisi eroon siten paremmin. :mrgreen:
Tai sitten on kyseessä nuori yksilö. Hankin aikoinaan touhunuoliaisia kotilon metsästykseen ja petyin aluksi kovasti kun eivät osoittaneet mitään kiinnostusta kotiloita kohtaan. Kasvettuaan n. vuoden ikään kotiloista tuli herkkua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”