Ottaisitteko itse tälläisia?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Ottaisitteko itse tälläisia?
Eli mikä ihmisiä viehättää tälläisissa kultakaloissa, ja niilläon liian pieni akvaariokin? Ottaisitteko itse tälläisia kaloja akvaarioonne?
http://www.youtube.com/watch?v=hwKM7V0R3-Y
http://www.youtube.com/watch?v=hwKM7V0R3-Y
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Ottaisitteko itse tälläisia?
Aquarama on kalanäyttely, kyseessä ovat näyttelyaltaat eivätkä vakiasumukset. Naurettavan kokoisia ovat silti. Eniten huolestuttaa se että nuo tosiaan ovat näyttelykaloja, ajatellen että ainakin koirapiireissä näyttelylinja määrää aika pitkälle yleisesti rodun piirteet.kimsl kirjoitti:Eli mikä ihmisiä viehättää tälläisissa kultakaloissa, ja niilläon liian pieni akvaariokin? Ottaisitteko itse tälläisia kaloja akvaarioonne?
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Starting Member
- Viesti:
Hyi hyi, mutta eikö näitä "voi kun kamalaa" "eläinrääkkäystä" "kultakalamalja" "kamalapurkki" jne keskusteluja voisi niputtaa yhteen, tai jättää yksi ja poistaa kaikki loput. Siihen yhteen vois sitten jokainen käydä kauhistelemassa. Ottaa päähän kun koko palsta on taas täynnä näitä kauhisteluja. Onhan se hirveetä, monikin asia, mutta auttaako tuo täällä ruikuttaminen yhtään mitään. Ei niitä kaloja ainakaan. Henkilökohtaista viestiä aina sille, joka kammotus-altaista kuvia laittaa näytille tai niistä kertoo. Sillä vois jotain saavuttaakin 

-
- Junior Member
Jihuu taas tämmöinen ketju, no olkoon. Mutta kalasta sen verran että ruma kuin ruutanahan tuo on, mutta niin on omasta mielestä kaikki jalostetut kultakala "mallit". Perus kultakalahan on hieno kala, miksi ei voida tyytyä luonnon omaan suunnitteluun?
"A day without sunshine is like, you know, night."
-
- Junior Member
-
- Kivenpyörittäjä
- Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Tuosta linkistä voi sitten kaivaa esiin jonkin vanhan kauhisteluketjun, jos "hyi olkoon", "voi kauhia" ynnä muiden rakentavien viestien kirjoittaminen tuntuu pakottavan tarpeelliselta.
Lukkoon turhana.
Lukkoon turhana.
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...