Mulla on 120 litran akvaario. Voisiko siinä pitää kääpiörihmoja ja hunajarihmoja?
Edit: muutettu pienet kirjaimet isoiksi ja isot pieniksi -Ylläpito
Kääpiö ja hunaja?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit
Esim. hunajarihmahaaremi ja yksi kääpiörihmakala voisi mennä.. tai sitten ei
Vähän tuurissaan on, millaisia luonteita kohdalle sattuu! Kääpiörihmakoiraat saattavat olla hyvinkin äksyjä vähänkin itseään muistuttavia kaloja kohtaan, samoin oman lajin naaraille (kahta saman lajin koirasta ei varmaan ole edes harkinnassa tuohon laittaa..?!)
Hunajarihmakaloille tilaa on ruhtinaallisesti, kääpiörihmakalatkin sinänsä menisivät, ja vesiarvot osuvat yksiin, mutta elintavat ja -alueet menevät pahasti päällekkäin. Jos molemmista on pariskunta ja saavat vielä päähänsä kutea yhtä aikaa, voi tulla ruumiita
Mulla on kääpiörihmanaaras asunut samassa 100-litraisessa kolmen hunajarihman kanssa ilman ongelmia. Varasuunnitelma ja sijoituspaikka alakynteen jääville pitää kuitenkin olla, jos kokeilet yhdistelmää.

Hunajarihmakaloille tilaa on ruhtinaallisesti, kääpiörihmakalatkin sinänsä menisivät, ja vesiarvot osuvat yksiin, mutta elintavat ja -alueet menevät pahasti päällekkäin. Jos molemmista on pariskunta ja saavat vielä päähänsä kutea yhtä aikaa, voi tulla ruumiita

Mulla on kääpiörihmanaaras asunut samassa 100-litraisessa kolmen hunajarihman kanssa ilman ongelmia. Varasuunnitelma ja sijoituspaikka alakynteen jääville pitää kuitenkin olla, jos kokeilet yhdistelmää.
Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..