Äänestin intiaanisulkaa. Ei liian värikäs kala mutta kuitenkin kaunis ja ihanan rauhallinen. Olen aina tykännyt kysyisestä kalasta, ensimmäisen kerran luin artikkelin intiaanisulista kun olin yhdeksän ja olen nyt jo 18.
Intiaanislukaparvi on uiskennellut jo kuusi vuotta isommassa akvassani
Mulla on jokin fiksaatio teroihin joissa on punaista ja harmaata. Eli tykkään punapäätetroista, mutta ehdoton suosikki on punapyrstötetra joita mulla oli vuosia sitten. Tosin ne myytiin mulle salakkatetroina, mutta myöhemmin selvisi, että ovat punapyrstötetroja. Näitä kun vielä joskus saisi.
Kongontetrat on hienoja koska, niiden pyrstössä on pidentynyt keskiruoto(tai mikä nyt onkaan), niiden hieno väri, eivätkä ole sentti-sinttejä tosin sinineonit ovat mutta hienoja silti!
Ääneni sai joku muu.. Siis sinineoni; sen tetroista valitsisin. On aivan häkellyttävän kaunis kala suuressa parvessa ympärillään paljon tilaa uiskennella..
Rubiinitetrat osaavat olla kauniita. Yleensä ottaen kuitenkin tetrat ovat hieman arkoja minun makuuni mutta kauniita =) Itsellä vain 2 kardinaalitetraa (joo, tiedän että niitä pitäisi olla parvi mutta kun ovat nyt karanteenissa koska altaassa on jokin tauti tappanut kaloja, kun tauti taittunut muuttavat kaverin altaaseen parven joukkoon)
Kuparitetrat ovat minusta tosi kauniita. Ja vilkkaita, kuin mitkä. Ovat kuteneetkin altaassani pariin otteeseen, harmi etten omista poikasallasta, elikkäs kudut syötiin heti...