Imemisen ymmärrän vielä, mutta nieleminen...allablaze kirjoitti:Miksi te imette sitä lappoa? Ja nielette vettä?

Valvoja: Moderaattorit
No jos ihan lappona käytät letkua, niin tarvii imasta.miljoonakala84 kirjoitti:Tämmönen kysymys että onko muka semmosia lappoja joista täytyy imaista että vesi rupeaisi kulkemaan?
Kiitos Sani, voin huokaista siis helpotuksesta. En olekaan kävelevä alkueläinten lisääntymisalusta, meitä on muitakin. Jopa helpotti.sani kirjoitti:http://www.terveysportti.fi/terveysport ... i=mbi00159 Tuon mukaan sitä on aika usealla.yuri kirjoitti: Mä sain selllasen alkueläimen jostain, kun Plastokystis hominis, ja olen miettinyt, olisiko se voinut tulla akvaariosta, kun en ole käynyt Intiassa tai Etelä- Amerikassa, josta muut ihmiset on sen saaneet.
Tuleehan mm. hedelmien mukana niitä alkueläimiä maapallon toiseltakin puolelta. En siis epäilisi ensimmäiseksi akvaariota.
Joo joo, seli seli.IceQueen kirjoitti:Ei oo tullut maisteltua, kun lapon täytän hana vedellä.Minen rupee mitään lappoa imuttelemaan, kyllä niitä mukavampiakin imuttelukohteita on.
![]()
Niin ku limua pillillä jne...
Mä taas en ymmärrä miksi nieleminen on muka niin vaikeaa..Kalakaverit kirjoitti:Imemisen ymmärrän vielä, mutta nieleminen...allablaze kirjoitti:Miksi te imette sitä lappoa? Ja nielette vettä?
Sulla on oikea asenne! Ottakaa muut mallia.IceQueen kirjoitti:Ei oo tullut maisteltua, kun lapon täytän hana vedellä.Minen rupee mitään lappoa imuttelemaan, kyllä niitä mukavampiakin imuttelukohteita on.
![]()
Niin ku limua pillillä jne...
Ehkä koska se maistuu pahalta?akyttala kirjoitti:Mä taas en ymmärrä miksi nieleminen on muka niin vaikeaa..Kalakaverit kirjoitti:Imemisen ymmärrän vielä, mutta nieleminen...allablaze kirjoitti:Miksi te imette sitä lappoa? Ja nielette vettä?![]()
No tarviiko kaiken aina maistua hyvältä? Ei kaikki muukaan aina niin herkulta maistu..oppo kirjoitti:Ehkä koska se maistuu pahalta?akyttala kirjoitti:Mä taas en ymmärrä miksi nieleminen on muka niin vaikeaa..Kalakaverit kirjoitti:Imemisen ymmärrän vielä, mutta nieleminen...allablaze kirjoitti:Miksi te imette sitä lappoa? Ja nielette vettä?![]()