Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Juu mulla on tällä hetkellä 8 partamonnia ja liuta ipanoita. Pois en antaisi millään ovat symppiksiä. Lisääntyminen näyttää oevan ongelma, minulla taas se etteivät lisäänny sitten oikeen kirveelläkään.Vaikka teenkin mielestäni kaikki "oikein".No saa nähä alkaako ne kansoittamaan nyt kun hanan sai auki , niin kaikki akvani pikku hiljaa.
Eipä täältäkään altaasta löydy yhestäkään partiksia. sain niistä tarpeekseni 8v sitte, eikä sen koomin ole ollut. Tuli liikkeessä myytyä kaik pois, ja mitä on lahjoteltu ni bumerangina olen ne liikkeeseen vienyt.
Kaks ukkoparttista, niitä tavallisia, löytyy. Ovat veljeksiä niin kestävät toisiaan. Lisää en kuitenkaan ota, kun ne kasvavat aika suuriksi. Ne ovatkin muutamassa isompaan altaaseen.
I´m not random you just can´t think as fast as I can
Löytyy yksi n. 10-vuotias partis, Mörkö nimeltään. Sukupuolesta ei tietoa. Useampi partis on tässä "uran" aikana ollut ja yhdelläkään ei ole ollut partaa, liekö sitten tuurilla kaikki naaraita tai sitten ne eivät vain tykkää kasvatella haiveniaan meikäläisen kalastossa.
112 ja 312 litraiset altaat sekä keskikokoiset villakoira-urokset. Läträystä vuodesta 1994 lähtien.
kaksi tällä hetkellä samassa altaassa. Vanhemmalla ikää on jotain 6 vuotta. Sukupuoleltaan naaras ihan perus maatiaispartamonni. Toinen sitten on albiinopartamonni. kuukauden verran mulla ollut. Sukupuoli vaikuttaa naaraalta. toivotaan että naaraana pysyy
Kamariorkesteri soittaa hyvin yhteen,joskus jopa puoli kahteen!
nurkassa pienen pieni 180l
On on, kaksikin. Ovat käsittääkseni eri sukupuolta eikä mitään kuitenkaan ole tapahtunut. Olenkin odottanut milloin tämä armoton lisääntyminen mistä varoitetaan alkaa tapahtua...
Onhan niitä kaksi kpl, tosin eri altaissa. Toinen on uros "onni" ja toinen sitten naaras "Alma". Onni on ollut meillä reilun vuoden. Ikää en tiedä. Oli jo iso köriläs kun meille muutti. Alma on vielä keskenkasvuisen kokoinen. Ihan tavallisia maatiasia.
326l, 128l ja 63l
Koira, kaksi hamsteria, kissa, kani, viisi lasta ja mies.
Yksi koiraspartamonni asuttaa täällä 200-litraista allasta. Ikää monnilla on pari vuotta ja pituutta noin 10cm, joten kasvanee vielä jonkin verran. Vaikka partiksia onkin paljon saatavilla, niin kyllä ne silti ovat tosi ihania. Tuosta omastani en luopuisi, kun on niin söpö.
Mikäli huomaat erehtyneesi, olet jo varmaankin oppinut jotain uutta. (oma ajatelma)
Kaiken kaikkiaan erinäisesti sijoiteltuna yhdeksän partista, kolme naarasta, kuusi koirasta: Schwester, Liebhaber, Hyypiö; Vater, Hevioso, August Moon, Pronto, Kersa ja Frankenhooker. Eivät pääse lisimään keskenään, enää...