Kultapyrstösateenkaarikalan kanssa ongelmia
Valvoja: Moderaattorit
Kultapyrstösateenkaarikalan kanssa ongelmia
Noniin,tälläisiä veikkosia joutui käteeni paripäivää sitten mutta ongelmaksi ilmeni etten tiedä mitä ne syövät(hiutaleet eivät ole toimineet), ruokaehdotuksia? Vilkkaita ovat ja liikkuvat keskikerroksessa mutta pintaan en ole nähnyt kertaakaan menevän,onko kovalla virtauksella jotain osuutta tähän?
-
-Alix-
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Ei pitaisi virtauksella olla paljoakaan vaikutusta kalalle, ellei ole ihan jokivirtausta...
Minulla ovat kaikki sateenkaaret syöneet tasan tarkkaan kaiken, minka olen altaaseen tipauttanut. Kokeile granulaattimallisia ruokia ja pohjaan vajoavia tabletteja (ei pelkkia vihertabuja), jos ne eivat tepsi niin pakasteruokiin on melkein mentava.
Tosin jos altaassa on muitakin kaloja niin sateenkaaret voivat hiljalleen oppia niilta etta hiutaleruoka on syötavaa kamaa.
Tosin jos altaassa on muitakin kaloja niin sateenkaaret voivat hiljalleen oppia niilta etta hiutaleruoka on syötavaa kamaa.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
No muita kaloja noiden lisäksi on vain kupari-ja albiinomonneja sekä yksi pleko. Näitä ruokia olen yrittänyt: Tetra tips, Tetra delica mix,sera o-nip,tetra tabimin, tropical vegetable, tropical green algae waffers, tetra pro,tetra pro colour ja nutron bloodworms,eikä ole kiinostunut mistään noista. Lisää ruokaehdotuksia kokeiltavaksi?
Ja ehtisin todeta että laiskoja kultasattareita,odottavat että ruoka tippuu heidän nokan eteen
. No toivottavasti oppivat ensiviikolla olemaan pikkusen liikkuvaisempia että viitsisivät hakea ne pinnasta.
--------------------------
Niin tietääkö kukaan että onko noilla mitään tappeluita? Täällä on kaksi jotka kohdistavat päänsä toisen pyrstön kohtaan ja odottavat milloin voisi tökätä päällään.
--------------------------
Niin tietääkö kukaan että onko noilla mitään tappeluita? Täällä on kaksi jotka kohdistavat päänsä toisen pyrstön kohtaan ja odottavat milloin voisi tökätä päällään.