Haluaisiko joku nuoria miljoonakalakoiraita (oranssipyrstöisiä) tai noin 4 sentin mittaisia partiksen poikasia? En tietenkään tuo niitä tapaamiseen jos kukaan ei ilmoita haluavansa.
340 l seura-akvaario (loistobarbit + haarniskat), 225 l siniravut, 63 l taistelukala. Mukana myös kääpiöpinserit Eeka, Numa, Jusu, Jeni ja Koru.
Olisiko kenelläkään kyytiä tarjolla TAS huutikseen? Osallistun kyllä bensakuluihin.
180 l Neonsateenkaarikaloja, tunnnistamaton pienehkö pleko. KALAT SAANEET KODIN
Omatekemiä Tittakoruja facebookissa...kantsii käydä kurkkaamassa ja tykkäämässä ;)
Huomasin tän keskustelun vasta nytte... Ja tosiaan kun melkosen uus olen ko. harrastuksen parissa, niin olis ollu kiva törmäillä päästä kans kokoukseen..
Ja kuka niitä sukarapuja olikaan myymässä? *kiinnostunut*
Olisikohan ihmisillä kiinnostusta kokoontua mahdollisesti seuraavan kerran ensi viikon lauantaina tai sunnuntaina 1-2.9? Itse ennättäisin paikallekumpanakin päivänä, mutta lauantai olisi mulle sopivampi.
Mielipiteitä?
Olisiko ihan tuhoon tuomittu ajatus kokoontua joskus jonain arki-iltana ?Jaksaisko ihmiset raahautua rankan työpäivän jälkeen kaffekupin ääreen?
180 l Neonsateenkaarikaloja, tunnnistamaton pienehkö pleko. KALAT SAANEET KODIN
Omatekemiä Tittakoruja facebookissa...kantsii käydä kurkkaamassa ja tykkäämässä ;)
waterwoman kirjoitti:Olisiko ihan tuhoon tuomittu ajatus kokoontua joskus jonain arki-iltana ?Jaksaisko ihmiset raahautua rankan työpäivän jälkeen kaffekupin ääreen?
Ei välttämättä, kovasti riippuen päivästä. Itselläni arkipäivät venyvät mukavasti junamatkojen takia (Kouvolaan kouluun ja takaisin) ja usein koulun jälkeen menen vielä töihin jos päivä on ollut muuten lyhyt.
Ennen TAS:n huutista olisi toki mukava vielä tavata, ehdotuksia esim viikolta 37?
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
MinsQ kirjoitti:
Ja kuka niitä sukarapuja olikaan myymässä? *kiinnostunut*
Mulla on sukarapuja ollut tarjolla, mutta tällä hetkellä eivät myyntikunnossa. Akvaariossa on ollut taannoin vähän ongelmia ja pidän varoaikaa vielä. Hyvin todennäköisesti ihan vain johtui siitä kun helteillä pääsi lämpötila nousemaan äkisti aivan turhan korkeaksi, mutta parempi ottaa varman päälle.
Ei ainakaan mun tietoon ole tullut vielä uutta päivämäärää , kävisikö jollekkin ensviikonloppuna sunnuntaina tai lauantaina vai siirretäänkö viikolla eteenpäin?
Puhuttiin Marjiksen kanssa tänään aikatauluista ja ensi viikon keskiviikkoa 12.9 on ehdotettu. Paikkana Roberts Coffee ja kellonaika 18. Paikalle saa valua aikaisemminkin, ainakin marjis uhkasi hipsiä sinne jo töistä suoraan .
Onnaako?
Aleksanterinkadulla torin laidalla. Hakkapeliittapatsaan ja Sokoksen välissä olevassa korttelissa. (Kyseiset kadut on muistaakseni Mariankatu ja Rautatienkatu)
Jos jollain olisi lahjoittaa/myydä mulle miekkakasveja ja/tai keihäslehteä, niin miitissä voisin ottaa vastaan. Uusi akvaario kaipaa viheriäistä sisälle.
To, la ja su on poissa laskuista. Ehdotan pe 26.10?