Taistojen kinastelu (Oli: Mitä ihmettä?)
Valvoja: Moderaattorit
Taistojen kinastelu (Oli: Mitä ihmettä?)
Mä kotiutin äsken tasito-ukon ja nyt naaras hakkaa sen 6-0! Mitä mun ny pitäs tehä ? uros pääs ny piiloon, mutta mitä teen?
Mulla on vasta 54 litranen seura-akvaario ja 40 l rapuja.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
Pakko ihmetellä, miksi ostit sinne toisen taistelukalan vaikka toisessa ketjussa kerroit kuulleesi ettei noin pienessä altaassa pysty kahta pitää?
54-litrainen on lähes kaikissa tapauksissa auttamatta liian pieni taistelukalapariskunnalle. Ukko hakkaa akkansa, tai toisin päin. Saattavat tottua toisiinsa, mutta todennäköisesti eivät. Oletko varma, että sinulla on kaksi eri sukupuolta olevaa kalaa? Onko naaraalla ns. mannaryyni näkyvissä? Liikkeissä myydään useinkin koiraita naaraina.
Sinuna nyt ensiksi siirtäisin toisen taiston tuohon allekirjoituksessa mainittuun toiseen altaaseen.
54-litrainen on lähes kaikissa tapauksissa auttamatta liian pieni taistelukalapariskunnalle. Ukko hakkaa akkansa, tai toisin päin. Saattavat tottua toisiinsa, mutta todennäköisesti eivät. Oletko varma, että sinulla on kaksi eri sukupuolta olevaa kalaa? Onko naaraalla ns. mannaryyni näkyvissä? Liikkeissä myydään useinkin koiraita naaraina.
Sinuna nyt ensiksi siirtäisin toisen taiston tuohon allekirjoituksessa mainittuun toiseen altaaseen.
koska tiesin, että minulla on sopiva 'hätäkoti' 'urokselle'. Ja kyllä minä olen melko varma että'naaras' on naaras. Ja kannnattaako ihan vielä siirtää sillä 'uros' pääsee aina pakoon, eikä jää riepoteltavaksi. Tosin kyllä tuo niiden touhu aika pahalta näyttää verrattuna tetrojen näykkimiseen..
Juu mä eristin sen jo pari tuntia sitten.
----------
No se mun 'naaras' olikin uros joten palautin uuden ja sain vielä täyden korvauksen.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
----------
Niin että katoin netissä kalojen kuvia ja se on kyllä ihan selvä purppurataistelija, ja niin on kaikki muutkin raumalla myytävät 'taistelukalat' mielestäni..
Edit. Yhdistetty peräkkäiset viestit. -Ylläpito
----------
No se mun 'naaras' olikin uros joten palautin uuden ja sain vielä täyden korvauksen.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
----------
Niin että katoin netissä kalojen kuvia ja se on kyllä ihan selvä purppurataistelija, ja niin on kaikki muutkin raumalla myytävät 'taistelukalat' mielestäni..
Edit. Yhdistetty peräkkäiset viestit. -Ylläpito