Kiekkojen ostaminen/tilaaminen?
Valvoja: Moderaattorit
Kiekkojen ostaminen/tilaaminen?
Heips!
Voiko tuolta Kurjelta ostaa kuka tahansa tavallinen "kiekkoilija" ja onnistuuko ostaminen matkahuollon tms. kautta? Pärjäävätkö kiekot hyvin matkan ajan? Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Voiko tuolta Kurjelta ostaa kuka tahansa tavallinen "kiekkoilija" ja onnistuuko ostaminen matkahuollon tms. kautta? Pärjäävätkö kiekot hyvin matkan ajan? Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Re: Kiekkojen ostaminen/tilaaminen??
Totta kai voi ostaa. Kurki on myös normaali akvaariokauppa tukkutoiminnan lisäksi.
Tälläisella ilmalla kiekkojen kuljetus on riskittömämpää kuin talvipakkasilla.
Itse olen sen verran nipo, etten tilaisi vaan menisin paikanpäälle.
Tälläisella ilmalla kiekkojen kuljetus on riskittömämpää kuin talvipakkasilla.
Itse olen sen verran nipo, etten tilaisi vaan menisin paikanpäälle.
.·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
Olit kysellyt tätä jo tuolla toisella keskustelulla mutta tässä vielä uusiksi.
Kyllähän se varmasti onnistuu mutta suosittelisin hyppäämään junaan ja käymään itse , liike sijaitsee 100m päässä Tikkurilan juna-asemasta johonka kaikki junat pysähtyy.
Pääset itse valitsemaan kalat ja mahdollisuus että kalat menevät väärään matkahuoltoon tai unohtuvat johonkin jää pois.
Kyllähän se varmasti onnistuu mutta suosittelisin hyppäämään junaan ja käymään itse , liike sijaitsee 100m päässä Tikkurilan juna-asemasta johonka kaikki junat pysähtyy.
Pääset itse valitsemaan kalat ja mahdollisuus että kalat menevät väärään matkahuoltoon tai unohtuvat johonkin jää pois.
Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Tais olla jotain 80 euroa.. tarkkaa summaa en muista, ku siitä on yli vuos. Junalla tikkurilaan ja pendoliinolla takas. Pendoliino nyt on kyllä kai kalliimpi, mut halusin matkan ajallisesti niin, et aikaa paikan päällä oli vain n.2h, et kerkesi hyvin ostamaan kalat ja sit pääsi heti kotia, et ei tarvinnut painavien kalapussien kanssa notkua montaa tuntia jossakin kahvilassa tms. Ja kyllä siinä tais olla ravintola vaunukin, mut tosiaan en sitä junaa valinnut muusta syystä ku ajan merkeissä.
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Käytännön vinkki Helsinkiin päin junalla matkaaville: Jos ostoksia ei ole hurjaa määrää ja junan vaihto on mahdollinen suorittaa ilman selän katkeamista tai muita kantamisrasituksen aiheuttamia vaurioita, ottakaa Z juna Lahdesta eteenpäin. "Tseta" on lähes yhtä nopea kuin InterCity ja selkeästi edullisempi (vrt. 38 min matka 17,40 € vs. 50 min matka 9,50 €).
Junaan ehtimisestä ei tarvitse murehtia, kunhan lippua leimauttaessa muistat sanoa konnarille että sulla olisi jonkin verran kannettavaa matkatavaraa ja että seuraavaan junaan olisi vaihtoyhteys. Huolehtivat kyllä että kerkeät
.
Itse reissaan noin 200 € edestä Lahti-Kouvola väliä ja jos VR:n toiminnasta on ollut huonoa sanottavaa usein, niin henkilökunnan palveluhalusta taas hyvää. Ennemmin bussien kanssa pelatessa on saanut pelätä jäävänsä laiturille, junaliikenteen kanssa ei koskaan.
Junaan ehtimisestä ei tarvitse murehtia, kunhan lippua leimauttaessa muistat sanoa konnarille että sulla olisi jonkin verran kannettavaa matkatavaraa ja että seuraavaan junaan olisi vaihtoyhteys. Huolehtivat kyllä että kerkeät
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itse reissaan noin 200 € edestä Lahti-Kouvola väliä ja jos VR:n toiminnasta on ollut huonoa sanottavaa usein, niin henkilökunnan palveluhalusta taas hyvää. Ennemmin bussien kanssa pelatessa on saanut pelätä jäävänsä laiturille, junaliikenteen kanssa ei koskaan.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: http://p1.foorumi.info/koijarit/
- Viesti: