![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Juu. 'Taiteen' ja keräilykappaleiden osalta hinnat menee yli meikän käsityksenoptimistx kirjoitti: Onhan maailmalla maksettu musta neliö-taulustakin satojatuhansia euroja. Siis vaikka on vain mustaksi maalattu pinta kehyksineen. Hinnat ovat tunneasioita.
Haloo pahviJKE kirjoitti:^ Miten pirussa voi 180-litrainen allas ilman jalustaa maksaa uutena tonnin? Kyllähän tuolla rahalla pitäisi saada jo 400-500-litrainen jalustoineen..
Onneksi olkoon teit hyvän kaupan. Ne jotka eivät omista Akvastabilia eivät tiedä mistä ovat jääneet paitsi.JAJAJAMI kirjoitti:Itse ostin neljä vuotta vanhan 250 L Akvastabilin kalusteakvan kaapistolla, valaisinkannella, ulkosuodattimella + kaupan päälle sain kaikki kamppeet vesitesteistä, ilmapumpusta ja ruokinta-automaatista kaloihin. Maksoin kokonaisuudesta 250 €. Allas on naarmuton ja todella hyvässä kunnossa. Tämä paketti oli todellinen löytö ja´omistaja halusi vain päästä levättyneestä ja vähälle hoidolle jääneestä akvasta eroon.
Katsoin eilen Stockmannilla (Hgin keskusta) akvapakettia, juurikin 96 L, jonka hinta oli 139 €. Siinä tosin ei tainnut olla jalustaa mukana ja merkkiä en muista.
Toivottavasti saat akvan menemään haluamallasi hinnalla. Itse en ole tosin valmis maksamaan kuin sen 1 € / L käytetystä, jos paketissa on kaikki tarvittava mukana.
Herätit vastustamattoman uteliaisuuteni. Tiedätkö sinä? Mistä?karihe kirjoitti: ...
Ne jotka eivät omista Akvastabilia eivät tiedä mistä ovat jääneet paitsi.
Laadusta ja näyttävyydestä.optimistx kirjoitti:Herätit vastustamattoman uteliaisuuteni. Tiedätkö sinä? Mistä?karihe kirjoitti: ...
Ne jotka eivät omista Akvastabilia eivät tiedä mistä ovat jääneet paitsi.
Ja halvemmalla saa suomessa valmistettua, jotka todella on tarpeeksi paksua lasia! Esim mitään mainostamati:Marjis kirjoitti:No jaa. Aikamoinen makuasia tuokin. Itse en ottaisi akvastabilia juuri sen vuoksi, että mun mielestä ne kaapistot on ihan susirumia.ellaf kirjoitti:Vaikka kauniin näköisiähän ne ovat, ei siinä mitään.
No ota sinä häiriköintinä se jos on eri mieltä....ellaf kirjoitti:Itse asiassa altaalla on vielä valmistajan takuuta jäljellä muutaman kuukauden ajan, koska se täyttää 2 vuotta vasta helmikuussa.
Frank, voisitko lopettaa tämän ketjun häiriköinnin. Allashan on käytetty siitä hetkestä alkaen kun se tuodaan liikkeestä kotiin ja pannaan toimintaan, kai sen tajuat? Miksi et siis lähetä omia altaitasi saman tien ostamisen jälkeen viroon koirankupeiksi, jos sinusta ne ovat ennemmin koirankuppeja kuin akvaarioita? Kummallinen ajatusmalli sinulla - että kaupassa tyhjänä oleva allas on akvaario, mutta sama allas esim. vuoden päästä kotona tarkoituksenmukaisessa käytössään on kulkukoiran kuppi.
Ei ne sen ohuemmasta ole kuin muutkaan ja ei yksi hajonnut allas tee kaikista huonoja. Kyllä niissä Suomessa valmistetuissa altaissakin viallisia yksilöitä joukossa on.ellaf kirjoitti: Eli jos nyt tässä ketjussa saisi vihdoin kuulla, millä perusteella ohuesta lasista tehdyt, räjähtelevät akvastabilit ovat ylivertaisen laadukkaita, niin, että niistä kannattaa maksaa ylivertaisen kallis hinta?
Löytyy löytyykarihe kirjoitti: Kyllä niissä Suomessa valmistetuissa altaissakin viallisia yksilöitä joukossa on.![]()
Joo makunsa jokaisella siitä ei voi kiistellä eikä pidäkkään. Saahan sitä laittaa olohuoneen lattialle vaikka mummo vainaan vanhan ammeen jos haluaa uittaa siinä kalojansa.try-out kirjoitti:Mutta juu, en pidä tuota stabilia ihmeellisenä näin äkkiseltään. Niin kun en muitakaan merkkejä. Mutta jos jokin on toista kalliimpi, pitäisi siihen joku syy löytyäVaikka nyt tuotekehitys akvaarioharrastuksen edistämiseksi tms.