![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Valvoja: Moderaattorit
NinZe kirjoitti:Nyt voin sanoo et v****taa ja rankastiKuinka ollakkaan mul hajos kämpäst sähkötaulu.Olohuoneees toimii kaikki mut keittiös ja makkaris ei mikää. Makkaris mul on kolme akvaarioo ja kaikki o pimeen. Maanantain vast saadaa sähköt takas .. jos sillonkaa.
Onpas outo ikkunaremppa. Itse olen muinoin (vajaa 10v sittenCocktail kirjoitti:Ensi kesänä on kämpässä tiedossa ikkunaremontti. Kaikki ikkunat uusitaan ja kämpässä ei voi asua sinä aikana. Kaikki huonekalut pitäisi kuulemma peittää. Mitenköhän akvaarion laita....No onhan siihen vielä aikaa, mutta kauhistuttaa ajatus jo nyt. Saakohan sähkölaitteita olla päällä ikkunoiden läheisyyessä. Akvaario kun sattuu olemaan aikalailla ikkunan vieressä..
No ehkä siinä rempassa on isompi homma kun työmiehet joutuvat kiikkumaan neljännen kerroksen korkeudella akkunoita vaihtamassa... mene ja tiedä, ei minulla ole mitään hajuakaan miten se homma tapahtuu käytännössäf_isu kirjoitti:Onpas outo ikkunaremppa. Itse olen muinoin (vajaa 10v sitten) asunut Rovaniemellä ja silloisessa kämpässä tehtiin ikkunaremppa. Ei tarvinnut peitellä yhtään mitään, homma kesti vähän aikaa - mikä toki oli ihan kiva juttu sillä remppa tehtiin talvella (Rovaniemen korkeudella on jonnin verran pakkasta). Ei ongelmia eläinten suhteen (oli kaloja ja kilpikonna).