100L ja kalasto (Oli: Pientä tietoa kaipaisin...)
Valvoja: Moderaattorit
100L ja kalasto (Oli: Pientä tietoa kaipaisin...)
Sellaista tässä pohdiskelen, että onko 100 L akva liian pieni marmoririhmakalaurokselle ja jos ei, sopisiko samaan "asumukseen" sen kanssa taistelukalapariskunta, sillä sellainen olisi tarkoitus hankkia ?
Re: Pientä tietoa kaipaisin...
On liian pieni. Kyseiset kalat (varsinkin urokset) ovat aikast äksyjä. Itselläni on näitä 4kpl (2 sinistä ja 2 keltaista) 540-litrassa ja nokkapokkaa on noiden sinisten välillä - onneksi tilaa on, joten tuota kiistelyä tapahtuu vain satunnaisesti.uksu kirjoitti:Sellaista tässä pohdiskelen, että onko 100 L akva liian pieni marmoririhmakalaurokselle ja jos ei, sopisiko samaan "asumukseen" sen kanssa taistelukalapariskunta, sillä sellainen olisi tarkoitus hankkia ?
Viime viikolla näin hunajarihmakalapariskunnan - ihanan näköisiä olivat ja itse ainakin ihastuin niihin kovastikin, eli jos itse laittaisin pientä allasta pystyyn, miettisin hunajia (tai kääpiörihmakaloja).
hunajarihmakala
kääpiörihmakala
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
- Sukupuoli: Nainen
Jepulis
Akvani on kieltämättä tällä hetkellä pienoinen sillisalaatti, koska sinne on kulkeutunut omia ja tyttären evakossa olevia fisuja, mutta lopullista asukastoa kun tässä olen pohtinut, lyyrapyrstömollipariskunnan haluaisin siellä säilyttää ja tosiaan taistopariskunta (tai uros ja pari naarasta) olisi se, jotka sinne vain ajattelin niiden seuraksi hankkia. Tarvii vaan ensin laittaa asuntoilmoitus noille platyille ja rihmaurokselle vetämään.