Kalajuttu oy?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
reppulinen11
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Kalajuttu oy?

Viesti Kirjoittaja reppulinen11 »

Heipä hei! Onko kellään kokemusta akvaarion tilaamisesta Kalajuttu oy:n sivuilta? Ite olen sitä miettinyt, mutta haluaisin kuulla teiltä ihmiset mielipiteitä jos nyt jollain sattuu kokemusta olemaan kyseisen verkkokaupan tarjonnasta.

http://www.kalajuttu.fi/
try-out
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja try-out »

Olen käynyt parissa tuon ketjun liikkessä ja nuo ainakin hyviä. Luulisin siis ettei verkkokaupassakaan vikaa. Tuohan tuo ainakin luottamusta, kun löytyy myös liikkeitä ettei pelkkä verkkokauppa.
Zorromi
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zorromi »

Olen tilannut sieltä ja käyn Tuurin liikkeessä melkein kerran kuukaudessa. Tavarat tulivat perille nopeasti ja luotettavasti. Siitä tosin on aikaa jo vuosi, mutta tuskin se siitä on paljon muuttunut. [;)]
Did you know that water's not to blame if you drown?
reppulinen11
Starting Member
Starting Member
Viesti:

No ehkä minä sitten sieltä uskallan tilata sen akvaarion. Kumpikohan olisin järkevämpi ostos sellainen akvaario mikä on varustettu eloksoidulla profiilikehyksellä vai sellainen kokolasi missä ei ole kehyksiä/päälyslaseja?
try-out
Senior Member
Senior Member

Mikä silmää miellyttää :mrgreen:

Itsellä on tuolta pelkkä lasiallas missä valokansi. Palvellut aivan hyvin. Nuo halvemmat kannet on suht heppoisia mutta menee kyllä ja kuitenkin Ok näköisiä.
reppulinen11
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Eli kummatkin ovat yhtä tukevia, olipa se niillä kehyksillä varustettu tai ilman? Teillä kaikilla varmaan menee kohat puoliin hermot ku minä täällä koko ajan kyselen perinteisiä tyhmiä kysymyksiä, mutta olen vain kovin tiedon haluinen.. :mrgreen:
try-out
Senior Member
Senior Member

Juu ei nuo kehykset takaa tukevuutta. Yleensä nuo on koristeita, joissain tapauksissa liimakehys mikä jonkin verran tukee. Ehkä nuo nyt hieman kulmia voi suojata. Niin tai näin, kaikki on laskettu kestämään normaali käytössä.
reppulinen11
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Kiitoksia oikein paljon vastauksista. Olen nyt taas vähän viisaampi näissä asioissa. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”