Hienoja omia kuvia taistoista
Valvoja: Moderaattorit
Hmm. etin tietoa kierteissarista niin löysin tän, se on prikulleen saman lainen kuin oma naaraani tosin mun on tymmenpi ja värikkäämpi, varmaan samasta poikueesta, (siis kuva ei ole mun omasta).
http://www.kolumbus.fi/iina.honkala/suo ... terttu.jpg
http://www.kolumbus.fi/iina.honkala/suo ... terttu.jpg
Mulla on vasta 54 litranen seura-akvaario ja 40 l rapuja.
-
- Member
- Sukupuoli: N/A
Tämäkin on OT kun hienoja pyysitte
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/26gah+r ... ndens.html

-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Täs on tuoreet kuvat kaikista mun vakitaistoista, paitsi "kuonapojista".
RK-Star (platina HMPK, koiras)
RK-Vanilla (dragon HMPK, naaras)
Gabriela (kamputsealainen kampapyrstö, naaras)
RK-Flame (punainen kupari HMPK, koiras)
Hyacinth (kamputsealainen kruunupyrstö, naaras)
RK-Blue angel (sininen HMPK, naaras)
Sobek von Porsas (ehkä green lace tulossa HM, ehkä koiras)
Sulis von Porsas (ehkä blue lace tulossa, HM, naaras)

Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
-
- Junior Member
Tässä huonoja kamerakännykkäkuvia mun uudesta taistoukosta, Aoista. Aoi on sinipunainen huntupyrstö, eikö olekin? En ole itse ihan varma kun en taistojen väreistä tiedä niin paljon. Laitan parempia kuvia sit joulun jälkeen ku se toivottu digikamera on saatu. 

Ei akvaarioita tällä hetkellä, mutta wabi-kusa projekteja kylläkin.
-
- Junior Member
Aoilleni tuli sitten haaremi tänään, ja eipä kestänyt kauan ennen ku ukko tajusi että noitahan voi jahdata... Onneksi akvaariossa on paljon piilopaikkoja, ketään ei ole vielä pahemmin murjottu. Tässä tulee kuitenki kuvia naaraista.
Tosi epäselvä kuva yhdestä naaraasta.

Lähikuva Sakurasta.

Epäselvä kuva Mizusta.

Kuva Umista ja Aoista, Umi ei näytä tollaiselta, se oli alussa vain tosi kauhistunut.

Naaras kauhuraidoituksessa.

Harvinainen kuva sain napsittua, molemmat naaraat (Mizu ja Umi) sekä Aoi samassa!

Näitä kuvia voisi pistää tänne tuhansia, mutta koitan kuitenkin hillitä intoani. Ainoa harmittava asia on se, että digikameran saan vast joululla. Täytyy vielä katsoa näitä huonoja kamerakännykkäkuvia hetken...
Tosi epäselvä kuva yhdestä naaraasta.

Lähikuva Sakurasta.

Epäselvä kuva Mizusta.

Kuva Umista ja Aoista, Umi ei näytä tollaiselta, se oli alussa vain tosi kauhistunut.

Naaras kauhuraidoituksessa.

Harvinainen kuva sain napsittua, molemmat naaraat (Mizu ja Umi) sekä Aoi samassa!

Näitä kuvia voisi pistää tänne tuhansia, mutta koitan kuitenkin hillitä intoani. Ainoa harmittava asia on se, että digikameran saan vast joululla. Täytyy vielä katsoa näitä huonoja kamerakännykkäkuvia hetken...
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Tässä uusi kuva RK-Starista. Sille on tullut eviin punaisia ja keltaisia läikkiä.

On se kyllä muuttunut. Se oli tällainen silloin kun se tuli meille.

Suunnitelmissa on kaksoispyrstöjä ensi keväänä. Näistä Leviathanin ja Horo II:n poikasista ajattelin ne kudettaa.

Tässä kuva 27.10 syntyneestä natiaisesta. Sininen siitä melko varmasti tulee, kun vanhemmat sinisiä. Suurimmalla osasta poikasista on kaksoispyrstö, vaikka kummallakaan vanhemmalla ei ole (eli suvussa nähtävästi sitä jommalla kummalla kuitenkin)

Ja tällaisia tuli ensimmäisistä kasvateista. Ovat syntyneet 7.10
Olen yrittänyt katsoa näiden sukupuolia, mutta en ole vieläkään saanut varmuutta. Äidilläkään ei tuo mannaryyni selväsi erottunut. Tuo isompi hieman uhittelee aina tuolle pienemmälle, muttei nyt ihan käsiksikään käy. Siksi hieman epäilen, josko molemmat ovat uroksia.

Ja tällaisia tuli ensimmäisistä kasvateista. Ovat syntyneet 7.10
Olen yrittänyt katsoa näiden sukupuolia, mutta en ole vieläkään saanut varmuutta. Äidilläkään ei tuo mannaryyni selväsi erottunut. Tuo isompi hieman uhittelee aina tuolle pienemmälle, muttei nyt ihan käsiksikään käy. Siksi hieman epäilen, josko molemmat ovat uroksia.

Miksi tehdä samat virheet uudelleen,
kun voi tehdä kymmeniä uusia.
http://kuvablogi.com/blog/5383/1/
http://kuvablogi.com/blog/5383/24/ (myynnissä olevaa tavaraa)
kun voi tehdä kymmeniä uusia.
http://kuvablogi.com/blog/5383/1/
http://kuvablogi.com/blog/5383/24/ (myynnissä olevaa tavaraa)
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Empä ole paljon ajatellutkaan tuota taistojen silmien väriä aikaisemmin. Tai no, välillä olen huomannut että joillain on ruskeat silmät ja osalla siniset silmät, mutta vasta nyt kuvia tarkemmin katsoessani huomasin, että niillähän on kaikilla molempia värejä silmissä. Vähän riippuu yksilöstä miten paljon sillä on sinistä väriä ruskean päällä.
Tässä pari kuvaa epäselventämään asiaa:

Tässä pari kuvaa epäselventämään asiaa:

-
- Junior Member
Nyt ku olen saanut digikameran ni harjoittelen vähän taistojen kuvaamista.
Tässä tulokset:
Aoi kuvattu salamalla.

Sakura.

Umi kuvattu salamalla.

Miten on, minkänimisiä värimuotoja noissa mun kaloissa on? Sakuran väritys on cambodjalainen, eikö olekin?

Aoi kuvattu salamalla.

Sakura.

Umi kuvattu salamalla.

Miten on, minkänimisiä värimuotoja noissa mun kaloissa on? Sakuran väritys on cambodjalainen, eikö olekin?
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Aoi ja Umi ovat molemmat sinisiä punaisella värivirheellä. Aoi näyttäisi aika hyvin royal blue:lta. Umin sinisen sävystä en osaa tarkemmin sanoa kun se on vähän haaleana tuossa kuvassa ja toisaalta tuo punainen sotkee. Se olisi joko ihan vaan sininen, tai sitten monivärinen.
Sakura on juu väriltään punainen kamputsealainen/kambodžalainen.
Sakura on juu väriltään punainen kamputsealainen/kambodžalainen.
-
- Member
- Akvaarioseurat: Lahden Akvaarioseura, LAS
Benita:

Liilat raidat näkyvät evissä tässä paremmin.

Ja tässä taas punaisuus. Nämä kuvat kun liittää yhteen saadaan Benitan oikea näkö.
Bianca:

Tarkempi kuva kuin seuraava, mutta värit tässä kovin haaleat ja punaista ei silmällä näy kalassa lainkaan, joten värit tässä yksinkertaisesti päin mäntyä..

Biancan "oikea" väritys.
Mitä nämä tytöt ovat väriltään?

Liilat raidat näkyvät evissä tässä paremmin.

Ja tässä taas punaisuus. Nämä kuvat kun liittää yhteen saadaan Benitan oikea näkö.
Bianca:

Tarkempi kuva kuin seuraava, mutta värit tässä kovin haaleat ja punaista ei silmällä näy kalassa lainkaan, joten värit tässä yksinkertaisesti päin mäntyä..

Biancan "oikea" väritys.
Mitä nämä tytöt ovat väriltään?
Phanny
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Onko phanny nuo kalat olleet sulla kauan? Minkä kokoisia ne ovat? Näyttävät nimittäin molemmat koiraita, etenkin Benita.
Benita (vai Benito) olisi kamputsealainen. Vartalon metallinhohto tekee tuon sinisen eviin. Kamputsealaiset naaraat on helppo erottaa naaraiksi, koska mädin näkee kyljen läpi. Kts. kuva naaraasta ja vertailun vuoksi kahdesta koiraasta.
Bianca (tai Bianco) taas on royal blue.
Tässä kuva nuoresta royal blue naaraasta. Huomaa kuin kylki pullottaa siitä kohtaa missä sillä on mäti.
Benita (vai Benito) olisi kamputsealainen. Vartalon metallinhohto tekee tuon sinisen eviin. Kamputsealaiset naaraat on helppo erottaa naaraiksi, koska mädin näkee kyljen läpi. Kts. kuva naaraasta ja vertailun vuoksi kahdesta koiraasta.
Bianca (tai Bianco) taas on royal blue.
Tässä kuva nuoresta royal blue naaraasta. Huomaa kuin kylki pullottaa siitä kohtaa missä sillä on mäti.
-
- Member
- Akvaarioseurat: Lahden Akvaarioseura, LAS
Biancalta olin löytävinäni mannaryynin mutta se ei ole noin selvä kuin tuossa kuvassa oli. Benitalla näytti olevan mannaryynin tynkää, en osaa siitä sanoa onko vai eikö.
Ja nuo linkittämäsi koiraat näytti kyllä aika lailla Benitalle. Taitaa olla nimen vaihdos edessä, mutta katsoo nyt kun pienokainen kasvaa, että mikä siitä tulee. Jos molemmista kasvaa 2 koirasta niin onneksi toiselle on oma allas sitten tiedossa.
Kalat ovat n. 4-4,5cm ja ostin nuo toissapäivänä. Uusia tulokkaita siis.

Kalat ovat n. 4-4,5cm ja ostin nuo toissapäivänä. Uusia tulokkaita siis.
Phanny