Itte sain onneks tuon entisen ala-asteen opettajan luopumaan akvaariostaan.. Ihan järkyttävä näky! aivan levänen ja kalat suoraansanottuna kitu siellä!
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Mukava kun me jaksetaan välittää kalojen oikeuksista
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Villi arvaus ilman akvaarion näkemistä lähempää... sateenkaarikaloja?Shaana kirjoitti: Tietäisikö joku muuten mitä kaloja Renkomäen ABC:n altaassa on? Leväbarbeja on ainakin monta, mutta ne toiset.. sellaiset jännät. Runko on soikion muotoinen, ja kalalla on jonkinlainen "kuono". Arviolta 7-8 cm pitkiä olivat kun viimeksi katselin.
Hiljattain akvaario otettiin pois käytöstä ja kalat pääsivät akvaliikkeen kautta uusiin koteihin. Onneksi.ParratonMonni kirjoitti:Minä en ota kantaa akvaarion hoitoon tms, mutta hirvein akvaario katsella on hampurailaisravintolassa tuossa lähellä. Semmoinen kaarevalasinen hökötys, jota katsellessa tulee päänsärkyä!
Katselin noita sun kuvia. Miks oot tehnyt tollasia ihme häkkyröitä noille loisteputkikoteloille?marDH kirjoitti:No mulla itelläni tietenkin... http://kuvablogi.com/nayta/iso/img7718.jpg .. löydättekö epäkohdat.
Mene kaverillesi kylään pullapitkon ja Markku Varjon Akvaariokalat -kirjan kanssa (kotona olet tehnyt jo pohjatyön ja katsonut akvaan sopivia elukoita) ja sanot kaverillesi, että eiköhän laiteta akvaariosi kuntoon.Chisantha kirjoitti:Mitä teen!!!?
Onko hiekkapuhallushiekkaa? Minun piti pestä jokisorat noin 13 kertaa ennen kuin puhtaaksi tuli.Sarianna69 kirjoitti:.. Herranjestas; kuinka kauan vie, ennenkuin tuo sameus laskee? Hiekan huuhtaisin vain kerran, ja kippasin vanhojen hiekkojen sekaan (tätä ennen siis seuloin tarkasti vanhat jokisorat pois) ...
Ihan kiva kun kerroit, mutta ... (se kuuluisa pahanenteinen mutta)._Ansku_ kirjoitti:Olisko kirjakaupan n. 100l akvaario, jossa ui kultakaloja ja miljoonakaloja (samassa altaassa!) Ja seinät oli niin likaset, että lämpömittarin numeroitakaan ei näkyny. Ilmoitin kyllä altaasta eläinsuojeluvalvojalle, mutta ei kukaan tehny asialle mitään.