Albiino miekkapyrstö?

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Örmy ja Körmy
Starting Member
Starting Member

Albiino miekkapyrstö?

Viesti Kirjoittaja Örmy ja Körmy »

Akvaariosta on nyt löytynyt pari oudon näköistä poikasta. Ne näyttävät miekkapyrstöiltä ja ovat aivan miljoonakalanaaraan värisiä. Käsittääkseni lajit eivät voi risteytyä keskenään. Muut samannäköiset ja kokoiset poikaset ovat jo aivan punaisia. Ruumiinrakenteesta ja pyrstöstä kyllä huomaa kyseessä olevan miekkapyrstö. Vuoden verran on poikasia ilmestynyt, mutta nämä ovat ensimmäiset erikoisen näköiset. Pituutta näillä on n. 2-3 cm.
Oliskos jolloin linkkiä mistä löytyis kuvia albiino miekkapyrstöistä, en itse ole löytänyt? Kun en keksi mikä muukaan voi olla kyseessä.
Tindra
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tindra »

En mäkään ton parempaa kuvaa löytänyt :mrgreen: Kuva

Albiinoja miekkiksiä kyllä tosiaan on, joskus kerran oon liikkeessä nähnyt ja mulla oli joskus puolialbiino miekkispari. Ne oli pääasiassa albiinoja mut osittain silti oransseja, hailakasti siis vain eikä selkeärajaisina laikkuina kuten koi-tyyppisessä värityksessä.
Akvarismia 1992-2014
annikki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja annikki »

Tuolla pitäisi olla albino miekkiksiä:
http://www.aquabid.com/cgi-bin/auction/ ... 1197173957

Tuolla huutokaupassa näytti olevan muutamia muitakin albino miekkapyrstöjä kuvineen.
Örmy ja Körmy
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Örmy ja Körmy »

Kiitoksia kuvista. Noiden perusteella akvaariossani taitaa olla jonkinlaisia puoli-albiinoita, koska ovat kumminkin enemmän hopean kuin valkoisen värisiä. Pitääpä seurata kun tuosta kasvavat, että minkälaiseksi väritys muodostuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”