Taistotytöt yrittää kutea?

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
BettyMay
Starting Member
Starting Member

Taistotytöt yrittää kutea?

Viesti Kirjoittaja BettyMay »

Elikkä mulla on kaksi taisto tyttöä ja yksi poika samassa tankissa, ja nyt tytöt on alkaneet pörhistellä toisilleen ja toiselle on tullut voimakkaat pystyraidat. Raidaton leikkii poikaa ja välillä pörhistelee kovastikkin ja kietoutuu toisen tytön ympärille. Kuplapesää ei altaassa ole, ja kummatkin ovat VARMASTI tyttöjä (mannaryynit näkyvissä). Poika ei ole touhusta yhtään kiinnostunut, leveilee vaan lämpömittarille. Onkohan mun kaloilla jotain identiteettikriisiä??
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Ei ole ollut tuollaista identitettikriisiä, mutta joskus nuorilla koirailla on näkynyt vähän mannaryyniä muistuttava paukama masussa.
En olisi ihan niin varma siitä että ovat molemmat naaraita että oikein "huutamalla" kannattaisi kirjoittaa. [;)]
BettyMay
Starting Member
Starting Member

Kyllä ne on naaraita molemmat, ovat täysikasvuisia ja isoja.
Poppeli
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poppeli »

Kaverini kävi eilen kylässä ja sanoi ihan samaa. Kaksi naarasta, jotka minäkin olen nähnyt ja naaraiksi todennut, "kutevat" keskenään.
En ole koskaan moista kuullut, mutta niin vain toinen puristeli toista. Sitä en hoksinut kysyä, että tuottiko puristelu toivottua tulosta, tässä tapauksessa siis liian mädin puristelu pois.
BettyMay
Starting Member
Starting Member

No poikatyttö lähti kauppaan ja tilalle tuli normaalityttö. Kaikki tankissa taas hyvin 8-)
jene
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jene »

poppelin kanssa naaraaksi todettu naaraan puristelija olikin lihava, tynkäeväinen"ryynillinen" koiras... seurauksena kauneimman kalan pyrstöttömyys ja lopulta kuolema. että epäilevin mielin aina ja tarkkana ku porkkana niiden kanssa jos vastaavaa vielä ilmenee...
Poppeli
Senior Member
Senior Member
Viesti:

jene kirjoitti:poppelin kanssa naaraaksi todettu naaraan puristelija olikin lihava, tynkäeväinen"ryynillinen" koiras... seurauksena kauneimman kalan pyrstöttömyys ja lopulta kuolema. että epäilevin mielin aina ja tarkkana ku porkkana niiden kanssa jos vastaavaa vielä ilmenee...
Ihmeen kauan meni, ennenkuin alkoi välien selvittely. Nämähän ehti olla sinulla yllättävän kauan samassa altaassa, useita kuukausia kuiten :o .
Molemmat samasta poikueesta, ja itse tämän koiras-naaraan kasvattaja. Miten osasta voi jäädä lyhyteväinen, jos suvussa ei sitä ole?
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Poppeli kirjoitti:Miten osasta voi jäädä lyhyteväinen, jos suvussa ei sitä ole?
Kaikkien taistojen suvussa on lyhyteväisyys. :mrgreen:

Se kyllä varmaan kasvattaa vähän pidemmät evät kunhan pääsee mahtikoiraan ikeen alta.
jene
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jene »

mulla ei ole hajuakaan taistojen kasvatushommista, mutta tosiaan kaikki oli pitkään hyvin. siis tämä terrori oli kuin kuka vain "nainen" haaremissa. no ehkä se vain katsoi hetken tulleen, olevansa sitten tarpeeksi vahva ja pani kerralla kaikki matalaksi- nyt se siellä yksinään polskii... en uskalla enää naisia sille laittaa ku repii kaiken. eikä osaa edes puristaa.
Poppeli
Senior Member
Senior Member
Viesti:

jene kirjoitti:mulla ei ole hajuakaan taistojen kasvatushommista, mutta tosiaan kaikki oli pitkään hyvin. siis tämä terrori oli kuin kuka vain "nainen" haaremissa. no ehkä se vain katsoi hetken tulleen, olevansa sitten tarpeeksi vahva ja pani kerralla kaikki matalaksi- nyt se siellä yksinään polskii... en uskalla enää naisia sille laittaa ku repii kaiken. eikä osaa edes puristaa.
Ei ole sitten ainakaan isäänsä tullut, joka oli todella nössö :roll: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”