Taistotytöt yrittää kutea?
Valvoja: Moderaattorit
Taistotytöt yrittää kutea?
Elikkä mulla on kaksi taisto tyttöä ja yksi poika samassa tankissa, ja nyt tytöt on alkaneet pörhistellä toisilleen ja toiselle on tullut voimakkaat pystyraidat. Raidaton leikkii poikaa ja välillä pörhistelee kovastikkin ja kietoutuu toisen tytön ympärille. Kuplapesää ei altaassa ole, ja kummatkin ovat VARMASTI tyttöjä (mannaryynit näkyvissä). Poika ei ole touhusta yhtään kiinnostunut, leveilee vaan lämpömittarille. Onkohan mun kaloilla jotain identiteettikriisiä??
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kaverini kävi eilen kylässä ja sanoi ihan samaa. Kaksi naarasta, jotka minäkin olen nähnyt ja naaraiksi todennut, "kutevat" keskenään.
En ole koskaan moista kuullut, mutta niin vain toinen puristeli toista. Sitä en hoksinut kysyä, että tuottiko puristelu toivottua tulosta, tässä tapauksessa siis liian mädin puristelu pois.
En ole koskaan moista kuullut, mutta niin vain toinen puristeli toista. Sitä en hoksinut kysyä, että tuottiko puristelu toivottua tulosta, tässä tapauksessa siis liian mädin puristelu pois.
-
- Senior Member
- Viesti:
Ihmeen kauan meni, ennenkuin alkoi välien selvittely. Nämähän ehti olla sinulla yllättävän kauan samassa altaassa, useita kuukausia kuitenjene kirjoitti:poppelin kanssa naaraaksi todettu naaraan puristelija olikin lihava, tynkäeväinen"ryynillinen" koiras... seurauksena kauneimman kalan pyrstöttömyys ja lopulta kuolema. että epäilevin mielin aina ja tarkkana ku porkkana niiden kanssa jos vastaavaa vielä ilmenee...

Molemmat samasta poikueesta, ja itse tämän koiras-naaraan kasvattaja. Miten osasta voi jäädä lyhyteväinen, jos suvussa ei sitä ole?
mulla ei ole hajuakaan taistojen kasvatushommista, mutta tosiaan kaikki oli pitkään hyvin. siis tämä terrori oli kuin kuka vain "nainen" haaremissa. no ehkä se vain katsoi hetken tulleen, olevansa sitten tarpeeksi vahva ja pani kerralla kaikki matalaksi- nyt se siellä yksinään polskii... en uskalla enää naisia sille laittaa ku repii kaiken. eikä osaa edes puristaa.
-
- Senior Member
- Viesti:
Ei ole sitten ainakaan isäänsä tullut, joka oli todella nössöjene kirjoitti:mulla ei ole hajuakaan taistojen kasvatushommista, mutta tosiaan kaikki oli pitkään hyvin. siis tämä terrori oli kuin kuka vain "nainen" haaremissa. no ehkä se vain katsoi hetken tulleen, olevansa sitten tarpeeksi vahva ja pani kerralla kaikki matalaksi- nyt se siellä yksinään polskii... en uskalla enää naisia sille laittaa ku repii kaiken. eikä osaa edes puristaa.