Onko mitään ajatusta mikä se voisi olla ja miten sen saa pois...?
Laitan kuvan tähän mukaan, olen pahoillani huonosta laadusta...

Valvoja: Moderaattorit
No, sitten vaan toivotaan ettei mikään infektio iske. Ja pidetään vesi puhtaana. Karanteenissa kalaa olisi ollut helpompi lääkitä mm. bakteerilääkkeillä jos jotain tulehduksia tulee. Ämpäriin en laittaisi tai muuhun epämääräiseen stressaavaan paikkaan missä olosuhteet ei ole kunnossa koska sitten se kala vasta stressaantuukin ja sairastuu. Toivottavasti noita matoja ei ole enempää siinä... voihan niitä olla näkymättömissä eli mm. sisuskaluissa.Yokozuna kirjoitti:homma hoidettu, mato on ulkona. Mutta mulla ei tällä hetkellä ole karanteeniallasta... Eli mitähän tässä nyt sitten pitäisi tehdä...
Huomautus havaittu pullon kyljestä ennen kuuriasani kirjoitti:Tuossa Satekin liuoksessahan lukee ettei saa käyttää tetrakaloilla. Miksihän niin?
Mistä tuota lääkettä saa? en ole missään nähnyt, netistä?Sisso kirjoitti:Meillä oli aikanaan ihan sama öttiäinen juurikin kardinaalien riesana, mutta ymmärsi paeta näppärästi HC Camacell-kuurilla. Mikähän mato tuo on? Ei ikinä selvinnyt mulle. Muut kalat ei sitä saaneet, ei edes muut tetrat. Se tuntui tulleen ihan tyhjästä. Ainoa uusi juttu akvassa oli paljusta pyydetyt hyttysentoukat. se ei vaivannut kaloja mitenkään ja ne tervehtyivät lääkkeen jälkeen todella nopeasti. Ikään kuin loinen vain elelisi kalan pinnalla vaivaamatta isäntäänsä mitenkään.